Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Skomentuj
<-- 1 2 ... 3 4 5 6 7 8 -->
niezweryfikowana
Posty: 19
Ostrzeżenia: 5/5

Słuchajcie, żeby schudnąć trzeba tylko chcieć! I jest to w 100% prawda :) Nie trzeba robić rzeczy, za którymi się nie przepada, wystarczy spełnić kilka rzeczy. Przede wszystkim więcej warzyw, a mniej fastów. I koniecznie regularne jedzenie. Dodatkowo trochę ruchu. I warto robić to, co się po prostu lubi. Ja uwielbiam grać w siatkówkę, więc ze znajomymi kupiliśmy siatkę z <moderacja, spam> i gramy kilka razy w tygodniu. Łączymy przyjemne z pożytecznym. I o to chodzi, też spójrzcie na temat z tej perspektywy :)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2016-03-25 14:58 przez moderator.

niezweryfikowana
Posty: 83
Ostrzeżenia: 7/5

Ja trenuje w domu na <moderacja, spam>rowerze[/url] treningowym i trzymam się diety którą przygotowała dla mnie dietetyczka. Efekty zaczęły być widoczne już po dwóch tygodniach. Wystarczy trochę samozaparcia :)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2016-03-25 14:59 przez moderator.

Ja mam jakiś kryzys wieku średniego- nie mam sił, jestem nerwowa i przede wszystkim przestałam ćwiczyć! <moderacja, spam>



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2016-03-25 14:59 przez moderator.

niezweryfikowana
Posty: 23
Ostrzeżenia: 1/5

A ja z trochę innej beczki. Ostatnio odkryłam, że w ramach jakiegoś unijnego projektu powstała <moderacja, spam> i można tam dowiedzieć się wiele ciekawych rzeczy o owocach, a co jeszcze lepsze nawet quiz z "owocowej wiedzy" można sobie zrobić ;)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2016-03-25 15:00 przez moderator.

zweryfikowana
Posty: 20
Ostrzeżenia: 2/5

Jest godzina 17-ta zaraz będę robiła sałatkę na <moderacja, spam> składniki gotowe, dam znać czy wygląda tak dobrze jak zdjęciu :_))))))))) Dosyć mam już sałatek z majonezem... uzmysłowiłam sobie, że całe życie jadłam co... majonez! dosyć tego, czas na coś zdrowego!

Pozdrowionka!



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2016-03-25 15:00 przez moderator.

Podczas odchudzania motywacja odgrywa dużą rolę. W związku z tym by jej nie stracić na każdym kroku zostawcie sobie coś co będzie symbolizowało to co chcecie osiągnąć, Oczywiście nie musi się to tyczyć wyłącznie odchudzania, ale i innych czynności. Mogą to być na przykład wydrukowane obrazki albo samoprzylepne karteczki z hasłami, które będą Was motywowały lub pokazywały efekt do jakiego dążycie. Najważniejsze to nie zapominać po co się coś robić. Jasno określić cel i efekt jaki chcemy oraz określić drogę jaką musimy pokonać by uzyskać zadowalające nas wyniki.

niezweryfikowana
Posty: 13
Ostrzeżenia: 2/5

Dla mnie dużym ułatwieniem okazała się strona, na której znalazłam różne zdrowe przepisy - <moderacja>link reklamowy, bo nawet problemem nie było to, że nie lubię, czy nie chcę jeść zdrowo. Problemem były pomysły na odpowiednie dania, ale w końcu od czego jest internet ;)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2016-06-30 10:24 przez moderator.

Ruch i dieta wiadomo są bardzo ważne przy utrzymaniu fajnej figury. Mi w utrzymaniu motywacji do regularnych ćwiczeń pomogła waga, którą dostałam od męża w prezencie: <moderacja, spam> Zrobiłam sobie taki miesięczny wykres, na którym zapisuję wyniki: zawartość tłuszczu, wody, waga i BMI. Obserwowanie postępów i widoczne efekty ćwiczeń bardzo mnie motywują i sprawiają dużo frajdy. Po raz pierwszy od dłuższego czasu mam też poczucie kontroli nad własnym ciałem.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2016-03-25 15:01 przez moderator.

niezweryfikowana
Posty: 13
Ostrzeżenia: 2/5

Jeszcze jedna rzecz mi przyszła do głowy, bo przy niektórych treningach każą jeść dużo białka, więc wiadomo wcinamy mięso. Uważajcie na mięsa, żeby były one świeże i dobrej jakości ja się kiedyś nieźle na tym przejechałam...i trafiłam do szpitala (tutaj macie stronę o jakości mięsa - dobra szynka, to projekt unijny informujący o tym jak wybierać dobre mięso ;))

bez chęci i motywacji nic się nie osiągnie również w kwestii wymarzonej sylwetki.
najważniejsze to nie stawiać sobie z góry nie wiadomo jakich celów i zamierzeń, bo można się szybko zniechęcić i zrezygnować. lepiej na początek powiedzieć sobie coś w stylu "do końca miesiąca zrzucę 0,5-1 kg", a potem stopniowo podnosić wyżej poprzeczkę.
dobrą motywacją jest też znalezienie jakiejś oszałamiającej metamorfozy jednej dziewczyny, w necie na fanpage'ach trenerów internetowych w stylu Ewy Chodakowskiej mnóstwo użytkowniczek znajduje odwagę i dzieli się swoimi zdjęciami "przed-po", niektóre naprawdę wbijają w fotel i stanowią niezłe źródło motywacji, bo doszły do takiego miejsca swoją ciężką pracą. lepiej mieć przed oczami taki obrazek niż modelki-wieszaki, które są na skraju wyczerpania.
wspólne treningi i wyzwania z koleżanką/przyjaciółką też dają dużo dobrego.
a co do wyzwań to też je można robić, najczęściej dotyczą żywienia itd., w necie to też coraz powszechniejsza praktyka. chodzi o rzeczy typu "w marcu nie jem słodyczy" itd. tylko tutaj już przydałaby się większa liczba osób, ale nie jest to nieosiągalne ;)

niezweryfikowana
Posty: 36
Ostrzeżenia: 4/5

Ostatnio natrafiłam na forum na podobny wątek i tam ktoś pisał o tym, że masaże to świetna forma zarówno wypoczynku, jak i rozwoju osobistego, sama wybrała się na jakiś kurs, który odmienił jej życie, tutaj macie klikalny link: <moderacja, spam>



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2016-03-25 15:01 przez moderator.

niezweryfikowana
Posty: 13
Ostrzeżenia: 4/5

Kochane a co z dietą? Ja się staram cały czas ją urozmaicać, ale niestety wszystko wydaje mi się ostatnio mdłe i bez smaku. Może macie jakieś fajne innowacyjne i autorskie przepisy np. na rybę? Zamówiłam dzisiaj z http://dobreryby.pl/ bo znajoma polecała, więc potrzebuję równie dobrych przepisów na tą rybkę:) Oczywiście niskokalorycznych :)

niezweryfikowana
Posty: 60
Ostrzeżenia: 5/5

Bardzo ciekawy wątek, dzieki za rady, na pewno skorzystam z wielu z nich :)

niezweryfikowana
Posty: 43
Ostrzeżenia: 1/5

We wszystkim trzeba zachować umiar moim zdaniem. Co do diety to trzeba się pilnować. Unikać słodyczy, fast foodu itp. Oczywiście raz na jakiś czas można zgrzeszyć. Ale na co dzień to przede wszystkim dużo warzyw, ryby są bardzo dobre, owoce, ryż, różne kasze.
Nie można jeść tuż przed snem i trzeba pamiętać o śniadaniu.
Co do ćwiczeń to mniej niż 3 razy w tygodniu nie wystarczy, w drugą stronę codzienne ćwiczenia to też nie jest dobry pomysł. Organizm potrzebuje jednego czy dwóch dni przerwy.

Cytat
OliwkaJ
We wszystkim trzeba zachować umiar moim zdaniem. Co do diety to trzeba się pilnować. Unikać słodyczy, fast foodu itp. Oczywiście raz na jakiś czas można zgrzeszyć.


Popieram! I dlatego nie rozumiem fenomenu głodówek, odmawiania sobie jedzenia wszystkiego co nie jest wpisane w ścisłą dietę. O ile ma to znaczenie przy różnych chorobach jak np. cukrzyca czy silna alergia na jakieś składniki, to przy zdrowym trybie życia nie trzeba ze wszystkiego rezygnować. Lepiej po prostu ograniczyć. Ja tak zrobiłam, zaczęłam regularnie uprawiać sport (bieganie, rowery, basen, fitness) i już po kilku miesiącach widzę efekty. A też nie czuję się zmęczona czy głodna, wręcz przeciwnie - mam więcej energii i siły do działania :))

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

Czy ktoś zna dobrego rehabilitanta z Wrocławia?