Obecnie rozmawiamy o:

Odzież dla faceta

przedwczoraj o 14:56

sklep z biżuterią

przedwczoraj o 13:43

pępek nie chce odpaść

przedwczoraj o 10:51

Zoozoola sukienki

przedwczoraj o 9:20

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Skomentuj
<-- 1 2 ... 3 4 5 6 7 8
niezweryfikowana
Posty: 67
Ostrzeżenia: 15/5

Diewczyny sama zaczynam bieganie.Od tego tygodnia pogoda ma być o wiele ładniejsza tak więc trzeba sie w koncu ruszyć oraz poprawić swoją kondycję. Zastanawiam się nad kupieniem sobie skarpetek kompresyjnych. Jak tutaj. Rok temu biegałam i miałam problemy z dwiema rzeczami
z regeneracją po treningu
oraz ze skurczami

Słyszałam, ze takie skarpetki znacznie pomagaja w tych dwóch rzeczach......

Czy któras z Was może miała okazję to przetestować?



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2019-02-26 08:05 przez pania344.

Jak widze tych Lekarzy dietetyków to się żygać chce po za przeproszeniem. Ja choruje na Żylaki Lekarze przepisywali mi pełno leków na żylaki na krążenie krwi itp. i nic nie dało. Poszłem do Lekarza prywatnie do Chirurga i co prawda zapłaciłem za wizyte prywatna ale doradził super noszenie Rajstop Przeiw Żylakowych i jazde na rowerze, pływanie i efekty sa zadawalające super juz po paru dniach jestem bardzo zadowolony a na odchudzanie najlepsza terapia to jest duzo jazdy na rowerze pływanie i owoce jesc duzo i pic duzo wody mineralnej. Pozdrawiam wszystkich na Portalu :):):)

Ostatnio zajawiłam się na ćwiczenia na drażkach gimnastycznych. Jest tutaj jakaś fanka street workoutu? :D

niezweryfikowana
Posty: 84
Ostrzeżenia: 9/5

Widziałam takie cwiczenia, jednak wydaje mi się, ze same w sobie wymagają już posiadania dostatecznie dużej sprawności fizycznej i nie jest to dla wszystkich.
Polecam również zwrócić uwagę na to co jecie po treningu. Zaraz po treningu najlepiej sprawdzi się niewielka przekąska zawierająca węglowodany proste, które odbudują zapasy glikogenu w mięśniach, oraz białko szybkowchłanialne.
Moze być to:
- Odżywka białkowa
- Serek wiejski z owocami i orzechami
- Batonik energetyczny

niezweryfikowana
Posty: 26
Ostrzeżenia: 6/5

wszystko dziala dobrze jak sie po prsotu cwiczy trzeba sie duzo ruszac bo od samego jedzenia sie nie schudnie

niezweryfikowana
Posty: 56
Ostrzeżenia: 5/5

Nie zapominajcie o suplementacji witaminy C. Witamina C odpowiedzialna jest za budowanie tkanki łącznej i sprzyja wchłanianiu kolagenu. Wykazuje też dodatkowe działanie niwelując oznaki zmęczenia po treningu i hamując działanie wolnych rodników.
Jeśli chodzicie na siłownie czy fitness, warto się przekonać do aminokwasów egzogennych. Ich spożywanie dostarcza organizmowi energii, przyczyniając się do zmniejszenia zmęczenia. Oraz sprawia,ze trening przynosi o wiele lepsze i szybsze rezultaty.

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

Odzież dla faceta