Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Skomentuj
1 2 ... 7 8 9 -->

MŁODE PRZYSZŁĘ I OBECNE MAMY

20 cze 2011 - 12:32:58

Witam czy są wśród nas dziewczyny, które planują lub są już w ciąży w młodym wieku? Ja mam 20lat i mój mężczyzna 26. Staramy się o dziecko, bo po prostu chcemy. Czy ktoś jeszcze równocześnie studiuję? Myślę, że można to pogodzić ze studiami zaocznymi. Dla chcącego nic trudnego. Chciałabym również poznać dziewczyny w podobnym położeniu :)
wkradła się literówka :)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-06-20 12:33 przez anuchapoducha.

MŁODE PRZYSZŁĘ I OBECNE MAMY

20 cze 2011 - 12:34:39

uwazaj bo jak masz 20 lat to na tym portalu zostaniesz potraktowana jako nienormalna ze chcesz miec w tym wieku dziecko oczywiscie przez niektore dziewczyny


ja mam 21 lat i mam prawie 3 meisieczna coreczke i ciaza byla PLANOWANA a nie WPADKA jak niektore "dziewczyny" stwierdzily nic nie wiedzac o mnie

jesli bedziesz miala z kim zostawic dzieciaczka dasz rade pogodzic wszystko ;)



Zmieniany 5 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-06-20 12:38 przez paulinka89krakow.

MŁODE PRZYSZŁĘ I OBECNE MAMY

20 cze 2011 - 12:36:09

Cytat
paulinka89krakow
.

To super, gratuluję :) A czy to zbrodnia, ze ktoś wcześniej już to czuje i tego chce?

MŁODE PRZYSZŁĘ I OBECNE MAMY

20 cze 2011 - 12:36:59

ja jestem mloda mama ale jeszcze nie studiuje,bardzo bym chciala ale nie wiem czy pogodze,po 1 potrzeba kasy a po 2 z malenstwem ciezko by bylo by ktos mogl zostac ale zobaczymy,pozyjemy ,mam jeszcze pare mies:)

Cytat
paulinka89krakow
uwazaj bo jak masz 20 lat to na tym portalu zostaniesz potraktowana jako nienormalna ze chcesz miec w tym wieku dziecko oczywiscie przez niektore dziewczyny
kazdy ma prawo do robienia tego czego sie chce a jesli ktos sie wypowiada zle na temat mlodej matki to widocznie sam nie dorosl do maciezynstwa:) tak czy inaczej autorce watku zycze powodzenia i zeby sie udalo:)