Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Ciężko o pracę w Krakowie?

18 lip 2014 - 20:51:54

Cześć dziewczyny.
Piszę tutaj bo mój problem spędza mi sen z powiek. Od dziecka miałam jedno marzenie-mieszkać w Krakowie. Pochodzę z małej miejscowości , jakies 80 km od krakowa. Mam tu pracę której nienawidzę (od roku pracuję w sklepie). Studiuję zaocznie-kończę pierwszy rok. Tak się życie potoczyło, że od października chciałabym się przeprowadzić do Krakowa. Nie mam nic. Nie znalazłam jeszcze mieszkania, a raczej miejsca w pokoju, bo ciągle rozmyślam nad sensem mojej decyzji. Czy dam sb radę. Największy mój ból to praca. Tu moje pytanie, jak oceniacie szanse znalezienia pracy w Krakowie? Proszę osoby mieszkające tam o wypowiedzenie się. Jest bardzo ciężko coś znaleść? Ja nie marzę o pracy za niewiadomo ile. Chcę cokolwiek co pozwoli mi przetrwać i uczyć się. (sklep? bar? nie wiem, cokolwiek). Są tu osoby które tego doświadczyły? mogą się wypowiedzieć?

Ciężko o pracę w Krakowie?

18 lip 2014 - 20:55:00

Ja jestem z Lublina, aktualnie mieszkam w Niemczech, ale moim ogromnym marzeniem jest zamieszkać w Krakowie! Kocham to miasto.

Podbijam, bo sama chętnie się dowiem.
Może ktoś wie jak z pracą dla mgr położnictwa?

Ciężko o pracę w Krakowie?

18 lip 2014 - 21:01:28

o pracę kelnerki, wykładanie towaru w sklepie, praca na kasie w supermarkecie, telemarketing nie jest ciężko. ogólnie jest masę ofert pracy, więc na pewno coś śmiało znajdziesz - tym bardziej, że jesteś studentka i masz legitymację :)

zweryfikowana
Posty: 1.368
Ostrzeżenia: 1/5

Ciężko o pracę w Krakowie?

18 lip 2014 - 21:06:06

mieszkam w krakowie, i jest masa ogloszen, mase osob potrzebuja nawet do glupiego maka. ja pracuje w odziezowce i jakos nie uwazam ze ciezko bylo znalezc jakakolwiek prace, aczkolwiek na taka lepiej platna trza bylo trosze poczekac

Ciężko o pracę w Krakowie?

18 lip 2014 - 21:06:06

dzięki, pocieszasz.