Obecnie rozmawiamy o:

transport i spedycja

gorący temat

Jakie ogrzewanie domu

godzinę temu

Meble na wymiar Warszawa

dzisiaj o 11:36

Meble na wymiar Warszawa

dzisiaj o 11:22

wykonawca budowlany

dzisiaj o 11:12

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Skomentuj
<-- 1 2 ... 4 5 6 7 8 9 -->

Suplement diety w ciąży

10 sty 2013 - 22:05:27

Ja w ciąży brałam FEMIBION najpierw 1 potem 2. Co do mdłości i wymiotów to miałam je jeszcze zanim zaczełam przyjmować te witaminy. Poza tym ja cały pierwszy trymestr wymiotowałam natomiast moja koleżanka która była też na femibionie ani razu. Więc to chyba zależy od organizmu i stężenia hormonów w ciąży.

Suplement diety w ciąży

10 sty 2013 - 22:13:55

Nadmiar niczego nie jest dobry, nawet witamin, dlatego tez uważam, że witaminy powinno się brac dopiero gdy mamy jakieś braki w organiźmie. Ja sama biore jak narzie tylko kwas foliowy a jestem w 1 miesiącu, i lekarz pow, że jak narzie nie musze sie wspomagac żadnymi innymi suplementami diety, jednak nie wiem jak będzie później.

Suplement diety w ciąży

12 sty 2013 - 20:13:01

moja siostra dzisiaj powiedziała mądrą rzecz "nie ważne czy bierzesz witaminy czy nie ważne żeby dziecko było zdrowe" ale żeby było zdrowe trzeba wiedzieć czy czegoś mu dostarczać czy raczej nie

Suplement diety w ciąży

13 sty 2013 - 19:26:17

Według mnie to nie sa mądre słowa, bo jedno może miec bardzo wiele z drugim, pozatym to czy bierzemy witaminy czy nie jest zalezne od nas, a to czy dzidzia bedzie zdrowa to nie zalezy czasami juz odnas. My możemy jednynie starac się aby nie było chore z naszej winy.

Suplement diety w ciąży

15 sty 2013 - 19:21:35

Cytat
thermana
moja siostra dzisiaj powiedziała mądrą rzecz "nie ważne czy bierzesz witaminy czy nie ważne żeby dziecko było zdrowe" ale żeby było zdrowe trzeba wiedzieć czy czegoś mu dostarczać czy raczej nie