Obecnie rozmawiamy o:

Zabieg na zmarszczki

gorący temat

Odzież dla faceta

przedwczoraj o 14:56

sklep z biżuterią

przedwczoraj o 13:43

pępek nie chce odpaść

przedwczoraj o 10:51

Zoozoola sukienki

przedwczoraj o 9:20

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

zweryfikowana
Posty: 379
Ostrzeżenia: 2/5

Gdzie na wakacje??

25 lip 2012 - 23:24:27

Polecam Chłapowo-ok.15-20 km.od Karwii,ale spokojniejsza okolica,mniej ludzi,i plaża ładniejsza.
Byliśmy tam w zeszłym tygodniu,i wróciliśmy bardzo zadowoleni.

zweryfikowana
Posty: 447
Ostrzeżenia: 1/5

Gdzie na wakacje??

26 lip 2012 - 19:24:59

DZiękuję za info, jeszcze ktoś?

Gdzie na wakacje??

05 sie 2012 - 14:04:26

.



Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-04-18 12:13 przez oluszkap.

Gdzie na wakacje??

05 sie 2012 - 14:06:42

Ostrowo jest beznadziejne, lepsza Karwia lub Jastrzębia. Mogę polecić noclegi, ale na priv.

Gdzie na wakacje??

06 sie 2012 - 11:53:50

.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-04-18 12:13 przez oluszkap.

Gdzie na wakacje??

30 mar 2013 - 21:45:36

Na wakacje prawie co roku jeżdżę do Kołobrzegu. Kilka lat temu byłam pierwszy raz i zakochałam się w tym mieście. Nawet nie myślę o pojechaniu w inne nadmorskie strony :D Zazwyczaj zatrzymuję się w jakimś ciekawym apartamencie. Ostatnio znalazłam ciekawą ofertę na tej stronie: http://www.apartamenty-w-kolobrzegu.pl/ i byłam w pełni zadowolona :)

Gdzie na wakacje??

31 mar 2013 - 13:11:33

A my w tym roku planujemy Disneyland w Paryzu na 3 dni tak jakos pod koniec lipca (pani w biurze mowiła ze najfajniej), a na wrzesien Costa Calma no i moze w pazdzierniku gdzies wyskoczymy chce na Płw Synaj albo Santorini.
Jak mała miała rok to byłysmy razem 2 razy nad Bałtykiem we Władysławowie.
W zeszłym roku było w maju Zakopane prawie co weekend Kraków, raz Inwałd w lipcu Władysławowo a ww wrzesniu zakonczyłysmy wakacje 2 tygodniowym pobytem na Evii (tam to raj dla maluchów bo cisza spokoj nie ma mprez hucznych).

Gdzie na wakacje??

02 kwi 2013 - 11:42:51

fakt jak z dzieckiem to tylko woda;) ale jeśli ktoś planuje weekend gorąco polecam Bałtów piękny jura park, zielone tereny, zwierzątka, wesołe miasteczko, a i fajny zalewik do kąpieli też się znajdzie:) noclegi nie drogo bo ok 30 zl w gospodarstwach agroturystycznych , które mają w ofercie super questingi i inne atrakcje;) jest co robić spokojnie 3-4 dni:D już 2 razy byłam i moja 5 latka wypytuje kiedy znowu pojedźmy:D

niezweryfikowana
Posty: 126
Ostrzeżenia: 5/5

Gdzie na wakacje??

14 kwi 2013 - 12:13:50

Polecam wam Okuninkę nad Jeziorem Białym a w szczególności Ośrodek Wypoczynkowy Sanvit Okuninka. Smaczne jedzonko, miła obsługa i sama miejscowość jest ciekawa.

niezweryfikowana
Posty: 29
Ostrzeżenia: 4/5

Gdzie na wakacje??

22 kwi 2013 - 12:45:33

Ładna nazwa "Okuninka" - dzięki za rekomendacje.Ja jeżeli ktoś jeszcze nie był to polecam zwiedzić Londyn, oraz inne miejscowości w Anglii. Nie lubię wylegiwać się na plaży, wolę poznawać obce kraje od podszewki, próbować lokalnych specjałów, przyglądać się życiu codziennemu mieszkańców.W tej chwili można znaleźć dużo promocji i tanio kupić bilety.
tanie loty do anglii

niezweryfikowana
Posty: 255
Ostrzeżenia: 3/5

Gdzie na wakacje??

28 cze 2013 - 11:05:02

mnie wystarczyłoby tylko tyle, żeby wyskoczyć gdzieś na weekend, do spa byłoby super tutaj najlepiej http://www.dworoliwski.pl/ piękny hotel, super oferta spa, nie można chcieć niczego więcej.

Gdzie na wakacje??

10 lip 2013 - 09:22:29

Hejka, szukam namiarów na domek, lub fajne kwatery blisko aquaparku Tatralandia. Jak macie jakieś sprawdzone to proszę o namiary na pryw. Proszę o darowanie sobie odpowiedzi typu poszukaj w Google, lub oferowanie noclegów za 20 euro lub więcej od osoby :P

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

jak wyczyscic biale buty z zamszu ?