Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

1. ,,Na Topie'' ; ,,Wszystko na topie''
2. ,,Modus''
3. ,,Perła''
4. ,,Diament''
5. ,,fashion'' ; ,,women's fashion''
6. ,,daysi''

tylko tyle mi przychodzi na myśl ;)

"La moda" niby po włosku a każdy zrozumie :P

Italianka brzmi fajnie :) Jesli byś potrzebowała grafika czyli jakies logo, bilbord, wizytówki itp napisz studiuję grafikę zrobię to dużo taniej, a przy okazji kolejny plus do doświadczenia:) Mogę podesłać Ci swoje projekty do wglądu wcześniej:)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2014-02-17 22:17 przez Magduss.

zweryfikowana
Posty: 60
Ostrzeżenia: 2/5

STARDUST - GWIEZDNY PYŁ

Cytat
keyy
No dobra, ale jaki % mi odpalisz? Ludzie grubą kasę na tym zarabiają. I nie, nie mówię tego z zazdrości, złośliwości etc. Nazwa mówi wszystko o biznesie, nie wystarczy wziąć słownik lub założyć wątek na Szafie. Trzeba wziąć kilka rzeczy pod uwagę, np. dźwięczność, melodyjność, co chce się przekazać poprzez nazwę itp. To nie jest takie łatwe, jeżeli nie przemyślisz tego dokładnie, to powstanie kolejny sklep o nic niemówiącej nazwie typu "Mago", "Afrodyta" itp. Skoro masz teraz problem z kreatywnością, to co zrobisz, kiedy trzeba się będzie nią wykazać na rynku, gdzie jest ogromna konkurencja? Przemyśl to wszystko, poczytaj co nie co.
Chyba zacznę do każdej takiego wątku kopiować tę wypowiedź..[/quote

Kto pyta ten nie błądzi:) a co do kreatywnośći - nie martw się:)
Cytat
alicja70
Sklep w Polsce, dla polaków, właścicielka Polka? To dlaczego ma się nazywać po włosku, francusku, angielsku? Jakiś kompleks?

Muszę mieć kompleks żeby chcieć mieć nazwę obcojęzyczną?



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2014-02-17 22:23 przez aaw1.

zweryfikowana
Posty: 526
Ostrzeżenia: 1/5

Moje propozycje: Italinka, Kreatywka, Modello, Pepitka, Garderoba, Szafencja, Szuflandia, Szafetto, Szafa All Inclusive

gdzies cytałam ze Lejdis to fajna nazwa