Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Czy to ciąza?

11 lip 2014 - 17:26:53

4 lipca kochalam sie z chlopakiem i pekla nam gumka, wiem o tym ze przed wytryskiem jest preejakulat. On wyciagnal, zauwazyl ze jest peknieta i skonczyl na moich nogach i okolicach intymnych. Nic wiecej sie nie dzialo..
Okres mialam miec 9 lipca, jednak nadal go nie dostałam.

Nie mogłam wziac tabletki "po" poniewaz jestem niepelnoletnia i lekarz nie by chcial przepisac.
10lipca czyli po 7 dniach zrobilam test, wyszedł negatywny.

Moze warto zrobic badanie krwi? tylko kiedy? Ono sie nazywa hcg beta? Czy zrobia mi je bezproblemow a o wyniku dowiem sie ja czy beda dzwonic do rodzicow? jaki jest koszt takiego badania i kiedy powinnam je zrobic skoro spozna mi sie obecnie 2 dni okres.

Czy to ciąza?

11 lip 2014 - 17:32:37

2 dni spóźnienia to żadne spóźnienie. Nie panikuj.

Czy to ciąza?

11 lip 2014 - 17:39:10

wolałabym sie upewnic, to jak z tymi badaniami?
Pomoze ktos?

Czy to ciąza?

11 lip 2014 - 20:41:24

bardzo małe szanse, ze jesteś w ciąży:)
cierpliwość to jedyne dobre wyjście - czyli poczekać, jak okres będzie się spóźniał co najmniej tydzień dopiero wtedy robić test (moje były pozytywne dopiero po dwóch tygodniach od daty miesiączki:)), a beta wyjdzie od razu, kosztuje ok.35-40zł i nie powinni robić Ci problemów:)
trzymaj się, stres tylko opóźnia sprawę.

Czy to ciąza?

11 lip 2014 - 21:50:20

Test teraz powinien pokazac już wynik pozytywny jesli jestes w ciazy. Może zrób jeszcze jeden, ale pewnie okres spóźnia Ci sie z nerwów na mysl o ciąży ;)

Czy to ciąza?

12 lip 2014 - 07:52:51