Obecnie rozmawiamy o:

transport i spedycja

gorący temat

polecany dentysta

wczoraj o 19:02

elektryka sklep

wczoraj o 18:57

wakacje last minute

wczoraj o 18:41

Jakie marki ? - Kosmetyki.

wczoraj o 18:28

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Skomentuj
<-- 1 2 3 4 5 6 ... 6 7 8 -->

Listopadowe Mamcie 2011

09 wrz 2011 - 06:35:42

Moja mała ma 1900 g a jestem w 31 tygodniu, lekarz też twierdzi że waga na 32 tydzień. Ciuszki powoli sie kompletują w sobotę na dalsze zakupy.

Listopadowe Mamcie 2011

09 wrz 2011 - 08:23:44

Teraz nasze maluchy strasznie szybko przybierają na wadze ok 200g tygodniowo

zweryfikowana
Posty: 1.458
Ostrzeżenia: 2/5

Listopadowe Mamcie 2011

11 wrz 2011 - 22:15:53

no dziewczyny odzywajcie się coś tutaj jak się czujecie,co wam dolega a co nie;p
o a to pytanie teraz mi się przypomniało,czy wasza dzidzia już się obróciła,moje jest pośladkowo i boję się że tak zostanie chciałąbym bardzo sama urodzić chociaż znam już ten ból:P:)

Listopadowe Mamcie 2011

12 wrz 2011 - 08:01:08

witam.mam 2 terminy 15-25.juz sie nie moge doczekac.prawie całą wyprawke już mam.to moja pierwsza dzidzia,b.boję się porodu ale staram sie na razie o nim nie myśleć.

zweryfikowana
Posty: 1.458
Ostrzeżenia: 2/5

Listopadowe Mamcie 2011

12 wrz 2011 - 08:36:32

z pierwszym dzieckiem już wszystko miałąm a teraz boję się że nastawie się na tą dziewczynkę nakupuję rzeczy a będzie chłopak...,bardzo bym chciała ,była by parka ale może dlatego też tak się bronię od tej wyprawki,coś nie wierzę w to heh;)

Listopadowe Mamcie 2011

12 wrz 2011 - 10:21:55

U mnie też wyprawka przygotowana, w przyszłym tygodniu będziemy przygotowywać pokoik dla dziecka, i będę się potem zabierała za pakowanie torby. Jakie ciuszki zabieracie dla maleństwa do szpitala? w moim akurat trzeba mieć swoje. Moja dzidzia w 30tc była główką do dołu ale teraz czuję jakby się przekręciła ale pewna nie jestem, obecnie 32tc. Pozdrawiam mamuśki i zaglądajcie częściej:)