Babska hydraulika

09 maj 2013 - 22:36:47

Cześć :)
Mam problem z moim zawieszeniem ;) Od 4 miesięcy zażywam tabletki antykoncepcyjne Daylette - w połowie 4 opakowania zaczęłam plamić, jutro prawdopodobnie powinnam krwawić z odstawienia, trochę męczące jest to, że ciągle coś ze mnie wypływa. Czy któraś z Was miała podobną sytuację?

Do tego po stosunku odczuwam straszny ból i pieczenie, na pewno wdała się jakaś infekcja przez to całe plamienie od tylu dni, ale ten ból występuje u mnie i bez infekcji.

Wizytę u ginekologa mam w poniedziałek, niestety przez krwawienie mnie nie zbada i wyjdę z niczym.

Może macie pomysł czym to może być spowodowane?



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-05-09 22:37 przez kocilapci.

Babska hydraulika

09 maj 2013 - 22:41:10

Nie mam pojęcia, ale to nic, że krwawisz, jeśli odczuwasz mocny ból i pieczenie to lekarz i tak powinien Cię zbadać.

Babska hydraulika

21 sty 2022 - 18:37:51

W sumie ja nie miałam jeszcze nigdy do czynienia z hydraulikiem kobietą, ale faktycznie może to być bardzo fajne rozwiązanie. Korzystając z okazji zachęcam do przeczytania wpisu na stronie https://www.dostudni.pl/pompy-glebinowe-a-zatapialne-roznice,b170.html gdyż moim zdaniem warto jest wiedzieć czy pompa głębinowa czy zatapialna będzie najlepszym wyborem do studni.

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

plastry evra - silny bóle jajników i glupota lekarzy