Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

witam. Jestem młodą 22 -letnia nauczycielka. Od pewnego czasu pewnien uczen z mojej pracy majacy lat 20 pisze do mnie na portalu społecznosciowym. Bardzo mi sie podoba. Nie wiem co robic poniewaz ja jestem nauczycielem a on uczniem. Czy to złego ze z nim pisze? Prosze o radę co robic?


<moderacja> Tytuł wątku powinien odzwierciedlać jego treść

(zobacz zmiany)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2016-06-13 11:41 przez moderator.

Jeżeli nie jest już dzieckiem, to gdzie tu problem. Zresztą pisanie to jeszcze nic, ja znam lepszą historię: moi rodzice poznali się w taki sposób, że gdy mama była w ostatniej klasie liceum, przyszedł nowy nauczyciel od angielskiego. I tak się jakoś spiknęli, że zaraz po mamy maturze wzięli ślub. Szkoda że nie mogłam wtedy widzieć miny babci i dziadka.... No i stąd ja się wzięłam. True story.

niezweryfikowana
Posty: 2.943
Ostrzeżenia: 1/5

Będziesz w niezręcznej sytuacji przy ocenianiu.

W zasadzie to nie napisałaś czy uczysz również jego czy jest on z jakiejś równoległej klasy, która uczysz i nie oceniasz jego prac/wiedzy :)

Zasmucił mnie wygląd Twojego postu, nie spodziewałabym się, że mogła go napisać nauczycielka (nawet bardzo młoda).

Cytat
aster
Zasmucił mnie wygląd Twojego postu, nie spodziewałabym się, że mogła go napisać nauczycielka (nawet bardzo młoda).

Swoja drogą, słuszna uwaga :D

Bardzo ciekawi mnie w jakiej szkole uczą tak młode nauczycielki i jak to jest możliwe?

Nauczycielka i nie wie co robić...relacja nauczyciel-uczeń oznacza jedno, nie wierzę że jesteś nauczycielką. Jeżeli tak, to zmień zawód, jesteś jakaś mało rozgarnięta jak na nauczycielkę.

Jesteście dorosli, nie widzę w tym nic zóego.

Cytat
wiktorka88
Bardzo ciekawi mnie w jakiej szkole uczą tak młode nauczycielki i jak to jest możliwe?
mnie to tez bardzo ciekawi ;)