Obecnie rozmawiamy o:

Pogrzeb

gorący temat

polecany dentysta

wczoraj o 19:02

elektryka sklep

wczoraj o 18:57

wakacje last minute

wczoraj o 18:41

Jakie marki ? - Kosmetyki.

wczoraj o 18:28

Budowa domu

wczoraj o 18:17

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

pies do kochania!!

14 mar 2011 - 12:04:55

Sliczny:)
Gdybym miała większe podwórko nie zastanawiałabym się ,a sama juz przygarnęlam dwa z ulicy:( i są kochane i bardzo wdzięczne:)))
Mam nadzieję,że i jemu sie uda!!!

pies do kochania!!

14 mar 2011 - 12:09:10

Cytat
ajmini
Jej.. jaki biedny :(
Nie wiem jak można doprowadzić zwierze do takiego stanu ; /
Ja niestety nie mam warunków, żeby mieć psiaka bo studiuje.

To nie jest powód, żeby psa nie przygarnąć, ja też studiuję i mam pieska.

pies do kochania!!

14 mar 2011 - 12:15:46

Cytat
szafirian
eh ja nie moge miec psa od kiedy moj pies zachorowal i musialam go uspic, to bylo 4 lata temu, do tej pory to jest dla mnie taka trauma jakbym stracila dziecko poprostu, nawet dzisiaj w nocy mi sie snilo ze on umiera a ja nic nie moge zrobic i obudzilam sie cala zaryczana :(( drugi raz juz bym tego nie przezyla, mam nadzieje ze ten piesek znajdzie kochajacego czlowieka

Moje 3 psy zostały uśpione(jamniczka Zuzia paraliż, "owczarek francuski" Werka-rak skóry, owczarek niemiecki/dog Ares świerzb uszu).
Też się zarzekałam, że więcej nie wezmę. Gdyby nie studia to znów bym miała schronisko. Mieszkam w bloku, 3 piętro i jak wyjadę na cały dzień to nie będzie miał się nim kto zająć.
Zuźkę miałam jeszcze w pdst, znajomi prawie potrącili na szosie, ja zawsze chciałam psa, mama też się zakochała od pierwszego wejrzenia.
Było ale, bo ja i braciak niby jesteśmy alergikami i astmatykami. Byliśmy? Nie wiem, w każdym bądź razie bez psa wizyty w CZD w Międzylesiu co2tyg, 2 inhalatory i szczepionki, odkąd mieliśmy psa przeszło jak ręką odjął....