Obecnie rozmawiamy o:

Pogrzeb

gorący temat

Słodycze reklamowe

23 minut temu

produkty dla dziecka

27 minut temu

Prostownica tytanowa

godzinę temu

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Maszyna do szycia

02 mar 2011 - 16:03:28

Witajcie.
Chciałabym zacząć szyć, ale kompletnie nie znam się na maszynach i nie stać mnie na drogą. Dlatego też mam
pytanie, czy taka maszyna jest w stanie mi posłużyć? Czy będzie ona w stanie wszyć zamek, przerobić spodnie jeansowe itp.

Proszę o porady.


NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJE MASZYNYzły/b]
• 8 ściegów (różnej długości i szerokości)
• 24 miesięczna gwarancja
• Instrukcja w języku polskim
• Napięcie 230 V
• Częstotliwość 50Hz
• Moc 65W
• zalecana temperatura otoczenia 15 - 35 stopni Celsjusza
• Poziom ciśnienia akustycznego poniżej 70db
• Waga 2 kg
• Wymiary 438mm x 203mm x 310mm
• Regulator obrotów (tzw.pedał)

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:
• 1 igła
• 2 zapasowe szpulki na nitkę dolną
• Nawlekacz igły
• Adapter sieciowy
• Regulator obrotów (pedał)



niezweryfikowana
Posty: 416
Ostrzeżenia: 1/5

Maszyna do szycia

02 mar 2011 - 19:15:44

nie wiem, ale podbijam :)

http://forum.szafa.pl/38/3070789/_subject_.html pomożecie?



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-03-02 19:26 przez Rozalia94.

zweryfikowana
Moderator
Posty: 9.797

Maszyna do szycia

02 mar 2011 - 19:17:25

mój ponad 25-letni łucznik potrafi to i ta pociągnie...;p

Maszyna do szycia

02 mar 2011 - 19:20:40

niedawno sobie taką kupiłam, ma plastikowe elementy i trochę delikatnie się z nia obchodzę ale daje rade ze wszystkim i na razie jestem zadowolona

Maszyna do szycia

02 mar 2011 - 19:20:49

ja mam emerland ale kosztowala ponad 1000 zł także trochę większy wydatek, ale jestem meeeggaa zadowolona z niej. polecam.

Maszyna do szycia

02 mar 2011 - 19:22:41

Cytat
muskazam
ja mam emerland ale kosztowala ponad 1000 zł także trochę większy wydatek, ale jestem meeeggaa zadowolona z niej. polecam.

Napisałam, że nie stać mnie na drogą.

Maszyna do szycia