Obecnie rozmawiamy o:

sklep detailingowy

gorący temat

Syfilis?

dzisiaj o 18:41

Otwarcie własnej kawiarni

dzisiaj o 15:49

Zapalenie pęcherza

dzisiaj o 14:07

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Maszyna do szycia

02 mar 2011 - 16:03:28

Witajcie.
Chciałabym zacząć szyć, ale kompletnie nie znam się na maszynach i nie stać mnie na drogą. Dlatego też mam
pytanie, czy taka maszyna jest w stanie mi posłużyć? Czy będzie ona w stanie wszyć zamek, przerobić spodnie jeansowe itp.

Proszę o porady.


NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJE MASZYNYzły/b]
• 8 ściegów (różnej długości i szerokości)
• 24 miesięczna gwarancja
• Instrukcja w języku polskim
• Napięcie 230 V
• Częstotliwość 50Hz
• Moc 65W
• zalecana temperatura otoczenia 15 - 35 stopni Celsjusza
• Poziom ciśnienia akustycznego poniżej 70db
• Waga 2 kg
• Wymiary 438mm x 203mm x 310mm
• Regulator obrotów (tzw.pedał)

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:
• 1 igła
• 2 zapasowe szpulki na nitkę dolną
• Nawlekacz igły
• Adapter sieciowy
• Regulator obrotów (pedał)



niezweryfikowana
Posty: 416
Ostrzeżenia: 1/5

Maszyna do szycia

02 mar 2011 - 19:15:44

nie wiem, ale podbijam :)

http://forum.szafa.pl/38/3070789/_subject_.html pomożecie?



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-03-02 19:26 przez Rozalia94.

zweryfikowana
Moderator
Posty: 9.797

Maszyna do szycia

02 mar 2011 - 19:17:25

mój ponad 25-letni łucznik potrafi to i ta pociągnie...;p

Maszyna do szycia

02 mar 2011 - 19:20:40

niedawno sobie taką kupiłam, ma plastikowe elementy i trochę delikatnie się z nia obchodzę ale daje rade ze wszystkim i na razie jestem zadowolona

Maszyna do szycia

02 mar 2011 - 19:20:49

ja mam emerland ale kosztowala ponad 1000 zł także trochę większy wydatek, ale jestem meeeggaa zadowolona z niej. polecam.

Maszyna do szycia

02 mar 2011 - 19:22:41

Cytat
muskazam
ja mam emerland ale kosztowala ponad 1000 zł także trochę większy wydatek, ale jestem meeeggaa zadowolona z niej. polecam.

Napisałam, że nie stać mnie na drogą.