Obecnie rozmawiamy o:

Weryfikacja

gorący temat

Zbiórka charytatywna

wczoraj o 19:44

25 zł za free?

wczoraj o 16:37

Co zrobic

przedwczoraj o 13:23

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki

Etiaxil opinie

31.01 o 14:28

Jak zrobić loki?

11.06 o 16:34

dieta grejpfrutowa

20.08 o 20:54

Szczotki TANGLE TEEZER opinie

przedwczoraj o 13:45

Aktywne użytkowniczki

Dodatkowi administratorzy

15 lis 2013 - 22:30:24

Zaznaczam, że nie chcę nikogo tu obrażać więc nie życzę sobie ostrzeżenia za moją szczerość. Jednak zdenerwowałam się i to bardzo. Dlaczego na szafie zawsze administratorka Magda jest tylko za kupującymi? Mam wrażenie, że szafie zależy już tylko na zyskach ze sprzedaży.

Moja koleżanka, która również ma konto na szafie (kilkadziesiąt pozytywnych komentarzy, do tego studiuje prawo i w życiu nikogo by nie oszukała), trafiła ostatnio na dziewczynę, która kupiła u niej dość drogie buty. Pewnie źle wybrała rozmiar, albo coś, bo chce buty zwrócić. A cóż zrobiła, żeby mieć możliwość zareklamowania butów? Ubrudziła je zapewne, to jest najbardziej prawdopodobne, a jakoś zdjęć owej wady nie wysłała koleżance natychmiast tylko po jakimś czasie. Dodam, że buty nowe z metką. Przed wysyłką były czyste, potwierdzą to dwie inne osoby, które owe buty widziały. Również na zdjęciach wszystko było widać, że buty są czyste, ciężko byłoby przeoczyć taką plamę, jaką pokazała kupująca na swoich zdjęciach. Ewidentnie dziewczyna kombinuje. Koleżanka napisała więc do administratorki Magdy, a ta wstawiła się za kupującą, która ma o wiele mniej komentarzy! Uznała, iż dziewczyna ma miesiąc na reklamację i koleżanka musi to uwzględnić. No sorry, a ktoś uwzględnił to, że nie przyjmuje się reklamacji, gdy obuwie zostało celowo ubrudzone, aby odzyskać zwrot?! Koleżanka strasznie się przejęła, bo w życiu nikogo nie oszukała! Ma teraz przyjąć uszkodzone drogie buty, których już nikt nie kupi, bo kupująca je pobrudziła?

Ta sprawa skłoniła mnie do napisania o swojej propozycji, a mianowicie zwiększeniu liczby administratorów, do których można zgłaszać tego typu sprawy. Mam wrażenie, że takie traktowanie sprzedających przez panią Magdę jest niesprawiedliwe, zwłaszcza zaufanych sprzedających. W tym wypadku koleżanka (czyli sprzedająca) będzie stratna na sporą sumę, a kupująca przeszczęśliwa, bo uda jej się wymusić zwrot.

Myślę, że zwiększenie liczby administratorów, którzy by udzielali pomocy szafiarkom, na pewno wyszłoby szafie na dobre. Mam wrażenie, że pełnienie takiej funkcji przede wszystkim przez jedną osobę jest dla niej obciążające i dla nas również. Wydaje mi się, iż problemy niektórych są po prostu olewane. Może dodatkowi administratorzy mieliby troszkę inne poglądy i usposobienie, wtedy byłoby sprawiedliwiej. Na pewno to także odciążyłoby panią Magdę.

Proszę to rozważyć. Pozdrawiam

Dodatkowi administratorzy

16 lis 2013 - 09:40:59

Ja myślę że sprawę powinna zgłosić do Centrum Sporów, opisać wszystko, załączyć SWOJE ZDJĘCIA z oferty, oraz zdjęcia rzekomej plamy i wtedy czekać na odpowiedź. A pisanie o tym że studiuje prawo i by nikogo nie oszukała jednak nie mają tu żadnego znaczenia.. Nigdy nie miałam problemu z rozwiązaniem spraw, a założyłam ich tutaj już kilkanaście jak nie kilkadziesiąt, nie ważne było czy to ja byłam kupującą czy sprzedającą, jeśli miałam rację, Centrum Sporów to potwierdzało.

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

Odświeżanie ciuszków na szafce