Niania na wesele-jaka stawka?

23 kwi 2014 - 11:12:05

Dziewczyny, jestem niania i mam możliwość pojechania na wesele brata mojej pracodawczyni jako niania do opieki. opieka nad ok 10dzieciakow razem z druga opiekunka która będzie moja znajoma. Mam problem bo nie wiem jaka kwotę powiedzieć. wesele jest pod Olsztynem, mamy mieć zwrot kosztów dojazdu w obie strony, nocleg w tym domku/ pensjonacie no i stawkę za wesele plus poprawiny. nie wiem jak mam to policzyć, bo tez nie mam uzgodnionych godzin bo z dzieciakami moze być rożnie. Mniej wiecej od 18 do pewnie 2-3 w nocy i poprawiny od ok 14 ale tez nie wiem ile godzin mogą one mniej wiecej trwać. Mamy zorganizować im czas jakieś zabawy itd a pózniej popilnowac jak bedą spały i czekać aż rodzice je zabiorą do ich pokoi.
Jak wy byście to załatwiły? Stawka godzinową czy jakaś stała? Młodzi woleli by określona stawkę.
Sorry za brak polskich znaków ale pisże na telefonie i raz mi sie samo przestawi a raz nie ;)
Pozdrawiam;)

Niania na wesele-jaka stawka?

23 kwi 2014 - 11:19:12

200zl za dzien.

Niania na wesele-jaka stawka?

23 kwi 2014 - 11:19:54

Zaproponuj stała stawkę,dla Ciebie to też lepiej bo jak sama pisalas nie wiadomo ile godzin będziesz się nimi zajmowała. Nie wiem jakie są stawki za takie usługi,ale nie wzielabym mniej niż 100 za jeden dzień ,inaczej się poprostu nie opłaca.

zweryfikowana
Posty: 907
Ostrzeżenia: 1/5

Niania na wesele-jaka stawka?

23 kwi 2014 - 11:21:31

przede wszystkim nie umawiałabym się na stawkę godzinową, bo co będzie, jak dzieci padną o północy
najlepiej umów się na konkretne pieniążki

wzięłabym za coś takiego taką kasę, jak biorą animatorzy zabaw na różnych przyjęciach
dla przykładu ja płaciłam 40 zł za godzinę
myślę, że 200 zł to minimum
dodam, że byłam nianią, opiekunka z zawodu i wykształcenia

prowadziłam kilka imprez okolicznościowych dla dzieci i wiem, ile się za takie rzeczy bierze



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2014-04-23 11:22 przez nikolaska1232.

Niania na wesele-jaka stawka?

23 kwi 2014 - 11:21:52

200 zł nad grupą 10-ciorga dzieci ?

200 zł za dzien to ja bym wzieła za jedno dziecko a nie za całą gromade ..

100 od dziecka ;D czyli w Twoim przypadku 500 zł za dzień jeśli do pomocy ma być jeszcze druga opiekunka

Niania na wesele-jaka stawka?

23 kwi 2014 - 11:29:02

Myślę, że ok.200 zł to dobra stawka :)

zweryfikowana
Posty: 907
Ostrzeżenia: 1/5

Niania na wesele-jaka stawka?

23 kwi 2014 - 11:29:06

animator zabaw nie bierze stawki od dziecka, a od godziny
ja przynajmniej nigdy tak nie brałam

napisałam, że kwota 200 zł to minimalna stawka

ja policzyłabym tak średnio 8 godz po 40 zł daje 320 zł

500 zł to zbyt wygórowana kwota, tym bardziej, że dzieci pewnie nie są malutkie, a w pobliżu będą rodzice, którzy siłą rzeczy też będą pociechami się zajmować

Niania na wesele-jaka stawka?

23 kwi 2014 - 11:29:46

ja kiedyś z siostrą pilnowałam 10 dzieciaków na weselu i dostałyśmy po 1000zł za sobotę i niedzielę...było to wesele i dzieci znajomych, ale nie wszystkie i wiek tych dzieci był do 3lat, czyli karmienie, przewijanie w kółko, kąpanie itp...

Niania na wesele-jaka stawka?

23 kwi 2014 - 11:43:15

Nie mam pojęcia, jakie są stawki, jednak uważam, że za opiekę nad taką grupą dzieci powinnaś wziąć min.500zł za te 2 dni (500zł "na głowę";)

Niania na wesele-jaka stawka?

23 kwi 2014 - 12:33:49

oh kurcze, dobrze ze Was zapytalam. ja zastanawialam sie czy 170zl za oba dni jest nie za duzo, a wy mowicie ze 200 minimum. :)

Niania na wesele-jaka stawka?

30 kwi 2014 - 22:26:16

każda swoją stawkę, czy wspólna i na pół? jak to drugie to weź 600.

Niania na wesele-jaka stawka?

10 paź 2014 - 21:54:17

Hej dziewczyny, od dwóch tygodni zajmuje się 13 miesięczną Ulą, moja stawka to 8zł za godzinę. Rodzice Uli zaproponowali mi wyjazd z nimi na wesele i poprawiny z racji tego iż impreza odbywa się 1,5h drogi od Wrocławia. Zapytali mnie o stawkę, nie mam konkretnie sprecyzowanych godzin pracy, wyjeżdżamy o 12:00 w sobote, wracamy w niedziele zapewne ok godz 18-19. Myślałam aby zaproponowac 300zł, czy to będzie odpowiednia kwota? No i jeszcze tak trochę odbiegając od tematu, jak powinnam się ubrac? Chyba nie wypada iśc w jeansach i zwykłej koszulce, wiec ze to opieka nad dzieckiem ale to w końcu wesele.

Niania na wesele-jaka stawka?

10 paź 2014 - 22:10:17

Ja płaciłam 200 zł z poprawinami, - jedno dziecko 1,5 roku ;)

Niania na wesele-jaka stawka?

07 kwi 2015 - 17:28:02

Ja właśnie szukam takiej niani na swoje wesele.Może któraś miałaby ochotę sobie dorobić?

Niania na wesele-jaka stawka?

07 paź 2018 - 11:46:12

Dziewczyny ja również mam dylemat bo nie wiem ile powinnam zapłacić za opiekunkę.
na weselu będę miała 3 opiekunki tak myslę z tego względu że będzie spora gromadka dzieci ok.20. I teraz jaka cena? Ile powinnam zapłacić jednej opiekunce?
Chce je wziąść tylko na jedną noc weselną. Bez poprawin do tego jedzenie będą miały wliczone oraz nocleg. Dzieci sa już w takim wieku że noce przesypiają lub wstaną tylko raz na mleko

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

posądzona o oszustwo