Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Skomentuj
<-- 1 2 3 ... 7 8 9 -->

GDZIE NA WAKACJE ???

19 sty 2010 - 22:54:55

moji rodzice mieszkają 30 km od Łeby :) ja osobiście kocham Łebe i wakacje nie spędzone tam to dla mnie wakacje stracone. Sama wybieram sie tam na od początku lipca od września. Mogę z czystym sumieniem polecić i w sezonie i po za nim. niestety nie pomoge jeśli chodzi o pensjonaty bo nigdy nie musiałam z nich korzystać:)

GDZIE NA WAKACJE ???

20 sty 2010 - 01:30:20

Witam :)
Ja jeżdżę nad morze co roku od kilku lat :)
Jeśli byłaś w Jarosławcu i podobało Ci się tam, to polecam także Pustkowo.
Miejscowość nie jest przepełniona, z każdego prawie miejsca blisko do morza i niedrogo :)
W sklepach ceny normalne, co jest niestety rzadkością w nadmorskich, typowo turystycznych miejscowościach.
Z Pustkowa do Pobierowa jest 20 minut spacerkiem na nogach - przez lasek /droga asfaltowa i kostka/.
W drugą stronę tyle samo do Trzęsacza, a za Trzęsaczem - Rewal :)
Także w sumie w każdą stronę blisko :)

Do Pobierowa nie radzę wybierać się w sezonie, chyba, że lubisz obijanie się o ludzi na chodniku.
Tam niestety ludzi tłum i trzeba się nieźle nagimnastykować, żeby dojść do celu :)
Z małym dzieckiem to uciążliwe.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2010-01-20 01:38 przez tanessa.

GDZIE NA WAKACJE ???

20 sty 2010 - 07:55:49

Cytat
tanessa
Do Pobierowa nie radzę wybierać się w sezonie, chyba, że lubisz obijanie się o ludzi na chodniku.
Tam niestety ludzi tłum i trzeba się nieźle nagimnastykować, żeby dojść do celu :)
Z małym dzieckiem to uciążliwe.
No właśnie ja planuje wyjazd na koniec sierpnia początek września tak byłam w zeszłym roku i pogoda dopisała i ceny były normalne a tłumów nie było :)

GDZIE NA WAKACJE ???

20 sty 2010 - 09:08:46