Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Skomentuj
|<- <-- 1 2 ... 7 8 9 10 11 12

Pomocy! Nie mam kasy

16 wrz 2012 - 21:44:48

Cytat
theyso
ma aspiracje, jest ambitna- ale nie po trupach do celu. Zobacz ile ma w sobie złości w stosunku co do rodziców "bo nie chcą jej dać!" To straszne. Sama studiuję, dostałam sie na dzienne. Mój kierunek był okrzyknięty "super" "dobry" "będzie robota". Obecnie w ciągu dwóch lat spadł na 7 miejsce w rankingu pod tytułem "roboty NIE BĘDZIE". Studiuję fizjoterapię. I tez byłam tak ambitna jak ona, a kierunek jest moim wymarzonym.

może dlatego, że fizjoterapia nie należy do aż tak ścisłych kierunków, poza tym policz na ilu uczelniach państwowych i prywatnych jest fizjoterapii, policz też jakie są niezbyt pewnie wysokie rankingi aby dostać się na takie studia... wnioski można już samemu wyciągnąć. dobre kierunki to te ścisłe, nie kazde są dobre, ale prędzej przyjmą do pracy nie w zawodzie kogoś po np. prestiżowej politechnice niż kogoś z kierunku humanistycznego.
poza tym wybierając kierunek, nie można patrzeć ślepo w to co okrzykneli na internecie czy gdzieś, że dany kierunek jest naprawdę strasznie przyszłościowy... p.s. naprawdę nigdy jeszze się nie spotkałam ze stwierdzeniem, że fizjioterapia to kierunek przyszłościowy, 7 miejsce w rankingu to i tak NIEZŁY wynik, są w końcu lepsze zawody (i jest ich o wiele więcej niż 7) niż fizjoterapia...

Pomocy! Nie mam kasy

16 wrz 2012 - 21:46:58

Cytat
vougar
Dlaczego patrzysz na świat tak egoistycznie? Nie jesteś pępkiem świata, nie Tobie jednej wszystko się należy. Twoi rodzice nie mają obowiązku fundować Ci studiuów. Wcale nie jesteś w złej sytuacji życiowej - Mój przyjaciel w dniu swoich 18 urodzin został wyrzucony ze swojego rodzinnego domu, a z ust swojego ojca usłyszał "Jesteś dorosły, radź sobie sam".