Obecnie rozmawiamy o:

polecany dentysta

wczoraj o 19:02

elektryka sklep

wczoraj o 18:57

wakacje last minute

wczoraj o 18:41

Jakie marki ? - Kosmetyki.

wczoraj o 18:28

Budowa domu

wczoraj o 18:17

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Poród - wątek zbiorczy

08 lut 2011 - 19:35:09

dlatego ja nie chcę mieć w ogóle dzieci... przeraża mnie to

Poród - wątek zbiorczy

08 lut 2011 - 19:44:49

Cytat
FMM_
Cytat
k3asica
Cytat
FMM_
Cytat
k3asica
Najważniejsza jest odpowiednia opieka położnej, w tym przypadku najwyraźniej jej zabrakło

połozna własnie była naprawde miła i bardzo mnie wspierała...

Sama studiuję położnictwo i z własnych obserwacji widzę, że jeśli poświęcamy więcej uwagi pacjentce to się wycisza i jest jej jakoś łatwiej przez to przejść... Ale możliwe, że to było dla Ciebie obciążenie psychiczne związne z faktem, że w okresie świątecznym musiałaś leżeć w szpitalu, to też mogło mieć znaczący wpływ na Twoje samopoczucie

Bardzo możliwe... przed porodem nie miałam nic przeciwko temu zeby leżeć w święta nawet sie cieszyłam bo nie było stażystów... a bardzo nie chciałam zeby stała kolo mnie gromadka ciekawskich kiedy się męczę... dopiero po porodzie bardzo doskwierała mi samotność kiedy nikt mnie prawie nie odwiedzał bo kazdy zajęty był świętami i sylwestrem.. najgorsze było w sylwestra kiedy oglądałam fajerwerki przez okno w łazience ( na sali nie bylo okna) i wiedziałam ze moj narzeczony bawi sie ze znajomymi i nikt nawet o mnie nie pomyslał i nie zadzwonił...