Skomentuj
1 2 ... 7 8 9 -->

depilacja laserowa- opinie

05 lis 2012 - 09:10:54

Już od dłuższego czasu zastanawiam się nad depilacją laserową. Męczy mnie depilacja za pomocą maszynki a niestety depilator okropnie podrażnia mi skórę, to samo wosk :/ Czy depilacja laserowa jest dobrym wyborem? jakie są wasze opinie na ten temat? jak to wygląda, ile zabiegów jest koniecznych i czy faktycznie efekt jest długotrwały? Mam nadzieję, że podzielicie się swoimi opiniami i mi doradzicie :)

depilacja laserowa- opinie

05 lis 2012 - 09:13:48

Jestem po depilacji laserowej (bikini i pachy) - jeśli chcesz jakiś info. - chętnie udzielę Ci ich na priv.
Pozdr.

depilacja laserowa- opinie

05 lis 2012 - 09:18:31

ja jestem po depilacji nóg, pach i bikini :)
nogi od 3 lat są gładkie więc efekt jest długotrwały, zabiegów miałam 5 ale to indywidualna kwestia
laser LIGHT SHEER bo niestety na IPL wydałam trochę kasy a efekt widoczny na chwilę bo włosy odrosły :(

depilacja laserowa- opinie

06 lis 2012 - 15:13:23

hej, ja pracuję w klinice medycyny estetycznej. Pracujemy na laserze fotona, który tłucze nawet jasne włosy :) nie trzeba mieś mocnego zarostu ciemnego a efekty są super. Może mogę pomóc :)

depilacja laserowa- opinie

06 lis 2012 - 15:17:51

ja chodzę na depilacje laserową... mialam juz 4 zabiegi... narazie jestem zawiedzona.. hormony mi chyba szaleją... ale jak juz zaczelam i wyrzucilam tyle kasy to juz trzeba to skonczyc :(

jestem trochę przerażona, nie wiem co jest nie tak

Otworzyli u mnie nowy salon z metoda LSD byłam nam na 2 zabiegach ale nie widziałam efektów więc przeniosłam się do troche droższego ale salonu ktory juz jest z 5 lat u nas w miescie ( i ma troche pozytywnych opini)

Robie brzuch i plecy.

W salonie od ktorego rozpoczelam przygode pani traktowala mnie ssawką, czulam zasysanie skory. Teraz w salonie do którego chodze nie ma zasysania tylko przyklada i "pali" i pali dosłownie .. ale skore !
Ogolnie robie linie pod pępkiem (ktorą golilam i milam bardzo ciemne wlosy) i linie nad pępkiem, oraz dół cały plecow.
I wiecie co? tylko na lini pod pępkiem zostalo kilka włosow..
Na reszcie ( czyli gora pępka i plecy) wszsytko odrasta ! Jestem przerażona tu dwa zabiegi u tu, razem daje juz 4, a tu końca nie widac ! Finansowo byłam przygotowana na jakies 5 zabiegow, poniewaz ogolnie mam wszedzie ciemne wloski i oliwkowa skóre, panie powiedzialy ze mam dobre "parametry"

Co powiem więcej, teraz gdzie chodze na 1 zabiegu zostałąm masakrycznie popalona mialam dużo strupów no i tylko to ze te wloski z pod pepka znikneły. na 2 zabiegu też zostałam poparzona i całą czerwona, spuchnieta a pozniej w sturpach skora....

Jak mam porozmawiac z tą panią? Ona widziala na sam koniec w jakim stanie jest moja skora, i powiedziala ze tak to powinno wygladac. Ale patrzac na to ze wloski na reszice odrosły.. cos jest nie tak

a to strona salonu i opis urządzenia : http://www.estetiqpoint.pl/plock/zab...o-zabiegu.html

U mnie w miescie juz nie ma wiecej salonow



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-11-06 15:19 przez kisza00.

depilacja laserowa- opinie

06 lis 2012 - 15:27:28

Mam zrobione pachy i polecam z calego serca :)

depilacja laserowa- opinie

06 lis 2012 - 22:45:56

ktoś jeszcze?

depilacja laserowa- opinie

06 lis 2012 - 22:48:44

Moim marzeniem jest depilacja bikini i pach ;(

depilacja laserowa- opinie

06 lis 2012 - 22:49:47

podbijam :)
ile kosztuje taki zabieg?
nogi, bikini pachy?

depilacja laserowa- opinie

06 lis 2012 - 22:59:50

ja robiłam sobie pachy najpierw metodą IPL - zrobiłam coś ok. 5 zabiegów...może 6 i nie było żadnych rezultatów...tylko strata pieniędzy i to sporo , poszłam tam bo ponoć dobry salon itp...
po jakimś czasie znalazłam na forum bardzo chwalony salon kosmetyczny oferujący jakąś bardzo skuteczną metodę połączenie IPL z czymś tam jeszcze...oczywiście jeszcze droższe niż to pierwsze...ALE zrobiłam 4 zabiegi z tego co pamiętam i pomogło niestety 'kuracji' nie dokończyłam (bo przenosili salon a później miałam takie urwanie głowy że nie miałam czasu jeździć specjalnie do nich bo totalnie nie było mi po drodze..) ale pozostały tylko jakieś tam pojedyncze 'osobniki' minęło ok. 4 lat od tamtego czasu i dopiero włosy zaczynają wracać do formy z przed zabiegów...
tak że ogólnie chyba jakie kto ma włosy ;)

depilacja laserowa- opinie

06 lis 2012 - 23:03:51

gdyby nie kolosalne ceny to pierwsza bym stała w kolejce a tak to można sobie pomarzyć ;)

niezweryfikowana
Posty: 11
Ostrzeżenia: 1/5

depilacja laserowa- opinie

17 lis 2012 - 18:12:46

Hej,

ja też miałam wykonywany zabieg depilacji laserowej (depilowałam linię brzucha). W sumie miałam 4 zabiegi.
Efekty możecie zobaczyć tutaj:

http://wieczniemloda.com/depilacja-laserowa-efekty-moja-opinia-1161/

Ja jestem bardzo zadowolona. A miałam kiedyś niezłą szczecinę (gdy miałam ok 14 lat to przejechałam poniżej pępka maszynką :/ - oto skutki głupoty).

Zabieg wykonano mi w salonie Viviean w Łodzi - bardzo polecam, profesjonalizm pełną gębą!

niezweryfikowana
Posty: 702
Ostrzeżenia: 1/5

depilacja laserowa- opinie

04 lut 2013 - 09:56:03

Cytat
dorota_o14
podbijam :)
ile kosztuje taki zabieg?
nogi, bikini pachy?

ceny są równe, wydawać się to może drogie, ale jak sobie policzysz opłacalność np. zużytych maszynek x ilość dni, miesięcy, czy lat to okaże się, że pozbywasz się włosków niskim kosztem, to wszystko oczywiście zależy od salonu, nie wiem z jakiego miasta jesteś, ale jeśli interesuje Cię taka depilacja laserowa Katowice mają w tym zakresie dużo do zaoferowania, a warto wybrać właśnie LightSheer, bo jest to laser raczej bezbolesny w przeciwieństwie do ILP :)

depilacja laserowa- opinie

02 kwi 2013 - 23:24:23

Słyszałam że najważniejszy jest rodzaj laseru, to znaczy typ i czy jest "nowego" typu czy jest stary. Od tego zależy skuteczność depilacji, tak mi tłumaczyła koleżanka, miała robioną depilację w salonie elite i jej włoski nie odrosły, jest zadowolona i mnie tez namawia. I ważna jest też grubość , kolor i rodzaj włosa - od tego zależy ile zabiegów trzeba będzie wykonać

depilacja laserowa- opinie

02 kwi 2013 - 23:38:30

Ja jestem w trakcie zabiegów laserem IPL w strefie bikini, byłam 6 razy. Wlosy odrastają ale bardzo powoli, a niektóre wypadają przy wycieraniu się ręcznikiem lub wyrywam paznokciami.
Szczerze - myslałam ze efekt bedzie widoczny szybciej, ale mam grube ciemne włosy, więc może dlatego. To też zależy gdzie jest ile włosów, niekóre miejsca są już całkiem "łyse" :)za każdy zabieg płacę 100 złotych, jeszcze góra 3 i dziekuję bardzo :)

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

suche usta