Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Hej Dziewczyny!!!!
Czy ktoras z was bierze te tabletki i pali papierosy? Czy wystepuja po tym powazne objawy? prosze o odpowiedz !

odradzam mi tak tabletki i fajki podniosly i rozregulowaly cisnienie ze nie polecam.. oczywiscie skutki nie byly widoczne od razu tylko po 2 latach brania wiec od tego miesiaca juz ich nie biore, papierosow teraz tez nie moge palic poniewaz strasznie zle sie potem czuje. Podobno po braniu tabletek + papierosy podnosi sie ryzyko zawalow itd. Moj organizm jakos zle to znosil.

Też mnie ten temat interesuje.

biore je. pale. nic mi nie dolega.

brałam ale nie paliłam, wszyscy lekarze mnie przed tym ostrzegali

hahahaha, przestancie mowic, ze palicie papierosy, bierzecie tabletki i wszystko jest ok - nie szerzcie glupoty. znam sie na tym troche i wiem, ze tabletki + papierosy to mieszanka wybuchowa, obie rzeczy podnosza gestosc krwi co moze doprowadzic do zakrzepu - ktory wiecie jak sie konczy?

Nie wiem, nie biorę. Nie chcę mieć później problemów z zajściem w ciążę, rozwalonego żołądka, skaczącego libido, pustego portfela i popsutego samopoczucia ^^

zweryfikowana
Posty: 5.381
Ostrzeżenia: 2/5

ja nie biorę jeszcze ale oglądałam o tym program i mówili tam że w ogóle nie powinno się palić i brać żadnych tabletek anty, ale może się mylę bo się na tym nie znam...:)

papierosy pogarszają przepływ krwi, zwężają naczynia. Tabletki zwiększają krzepliwość. Wniosek, masz większe szanse na zatkanie naczyń, na zawał serca. Np mogą Ci się zatkać żyły w kończynie, zakrzepy ją zatkają, a jeśli tak się stanie a nie zdążysz na naczyniówkę, żeby przetkali to w ostateczności amputują tą rączkę czy nóżkę. Tak się może dziać z każdym narządem, z każdą kończyną.
Ale to tylko teoria. W praktyce nie wiem, nie palę ;)

Cytat
angelus86
hahahaha, przestancie mowic, ze palicie papierosy, bierzecie tabletki i wszystko jest ok - nie szerzcie glupoty. znam sie na tym troche i wiem, ze tabletki + papierosy to mieszanka wybuchowa, obie rzeczy podnosza gestosc krwi co moze doprowadzic do zakrzepu - ktory wiecie jak sie konczy?

Po pierwsze - nie możesz uogólniać, gdyż nawet cola może jednych pobudzić, a na drugich nie działa.
Po drugie - każda dziewczyna, która bierze tabletki "świadomie" "zna się na tym trochę"
Po trzecie - biorę tabletki prawie 4 lata, przy tym palę. Nic mi nie jest. Może jestem wyjątkiem potwierdzajacym regułę, ale nie można mówić - nie pal, bo jak bierzesz też tabletki to umrzesz!

Cytat
Carmesi
Cytat
angelus86
hahahaha, przestancie mowic, ze palicie papierosy, bierzecie tabletki i wszystko jest ok - nie szerzcie glupoty. znam sie na tym troche i wiem, ze tabletki + papierosy to mieszanka wybuchowa, obie rzeczy podnosza gestosc krwi co moze doprowadzic do zakrzepu - ktory wiecie jak sie konczy?

Po pierwsze - nie możesz uogólniać, gdyż nawet cola może jednych pobudzić, a na drugich nie działa.
Po drugie - każda dziewczyna, która bierze tabletki "świadomie" "zna się na tym trochę"
Po trzecie - biorę tabletki prawie 4 lata, przy tym palę. Nic mi nie jest. Może jestem wyjątkiem potwierdzajacym regułę, ale nie można mówić - nie pal, bo jak bierzesz też tabletki to umrzesz!

nie pal jak bierzesz tabletki, bo może to doprowadzić nawet do śmierci - to święta prawda

ja palę i biorę Dianę 35.
lekarz mi powiedzial,ze po 30stce jak sie bierze tabletki to lepiej rzucić palenie

palenie+tabsy to kiepski pomysł;) brałam kiedyś te właśnie. A mogę zapytać ile masz lat?Ja je dostałam jak miałam 17, a jak poszłam dużo dużo później do zupełnie innego lekarza, jak się dowiedział, że takie mi zostały przepisane to się za głowę złapał, bo przepisuje się je raczej starszym kobietom, które już rodziły itd. Trochę mnie to przeraziło, ale na całe szczęście problemów nie było;)Ale różnie może być, a hormony to nie zabawka!
to był taki trochę off topic, a wracając do tematu- przy ŻADNYCH tabsach nie powinno się palić, nawet jeśli teraz się dobrze czujesz, to za parę lat mogą wyjść nie małe problemy!

jesli lekarz wie że palisz i przepisał ci tabsy to gratuluje, trzeba było go zapytać na którym rynku dyplom kupił.

Ja brałam rigevidon i po nich nie dosc ze schudłam to rozregulowalam se całkowicie organizm.jednym słowem wiecej skutków ubocznych niz tych dobrych.co do palenia ponoc nie mozna.ja palilam i pale ale tabletek juz 2,5 roku nie biore.

Wątek został zarchiwizowany. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub chcesz dodać swój komentarz, załóż nowy wątek:

Dodaj nowy wątek

następna dyskusja:

dylemat, co byscie zrobily na moim miejscu-facet