Obecnie rozmawiamy o:

LEVOSERT - kto ma?

48 minut temu

Jaka antykoncepcja ?

52 minut temu

Praca okropne warunki

godzinę temu

Stylizacja na wesele

wczoraj o 23:03

ŚLUB 2016

wczoraj o 22:55

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Antybiotyk a okres

25 lip 2013 - 18:44:39

Nie mam jak w najbliższym czasie wybrać się do lekarza a przeszukując internet nie znalazłam satysfakcjonującej mnie odpowiedzi dlatego zwracam się do Was z moim pytaniem ;)
Mianowicie - czy przyjmowanie antybiotyku może opóźnić okres lub spowodować jego brak?
Na początku lipca przechodziłam infekcję układu moczowego i brałam na to antybiotyk oraz leki przeciwbólowe i przeciwgorączkowe. Przed oczekiwanym (planowym) dniem nadejścia okresu miałam typowe objawy jednak okres się nie pojawił i nie ma go do dziś,czyli już ponad tydzień.
I zastanawiam się czy jest to wina antybiotyku czy też może tej infekcji?
Możliwość ciąży jest raczej znikoma.

Miała któraś z Was podobną sytuację?

Wątek został zarchiwizowany. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub chcesz dodać swój komentarz, załóż nowy wątek:

Dodaj nowy wątek

następna dyskusja:

NUVARING pytanie....