Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

sztuczne rzęsy gdzie kupic?

18 gru 2009 - 10:22:08

wiem wiem ze glupie pytanie... ale chodzi mi o rzęsy długieeeee mega dlugie. Kuoiłam ostatnio dwie pary. jedna w drogerii natura a druga w rossmanie. I szczerze jakos sa za krótkie dla mnie a nie bylo innych. Czy wiecie gdzie (oprocz alleg.) mozna kupic rzesy róznych długosci? chodzi mi o jakies sieciowe sklepy, drogerie. Moze spotkalyscie w jakims sklepie duzy wybór. Chce zrobic sobie makijaz w stylu kim kardashian i obowiazkowo sa mi potrzebne te rzesy. a swoje mam dosc długie wiec musza byc mega dlugie :)

sztuczne rzęsy gdzie kupic?

18 gru 2009 - 10:30:52

spory wybór (od naturalnej długości do mega dłuuuugaśnych) widziałam wczoraj w Inglocie.

sztuczne rzęsy gdzie kupic?

18 gru 2009 - 10:32:36

Tez widziałam w Inglociee;)
albo w "DAGLASIE"

sztuczne rzęsy gdzie kupic?

18 gru 2009 - 10:32:38

w kazdym sklepie drogeryjnym , kupisz rozne a w inglocie to masz spory wybor i cale i kepki i z cyrkoniami

sztuczne rzęsy gdzie kupic?

18 gru 2009 - 10:35:44

Tak tak.. w Inglocie są fajne tylko że droższe niż na bazarku gdzie tez zreszta mozesz poszukac.. Slyszalam ze klej z Inglot jest bardzo dobry i kosztuje 3.50. Podobno dziewczyny kupują sam klej wlasnie tam nawet gdy kupuja rzesy z innej firmy. Sama szukalam dlatego orientowalam sie. Moje zakupilam wczoraj za 8.90 i sa fajne :)

sztuczne rzęsy gdzie kupic?

18 gru 2009 - 10:58:41

a widzicie nie wpadlam na to ze tam moga byc w inglocie, od razu dzisiaj tam pojade bo mam niedaleko. A orientujecie sie w jakiej cenie sa? tak mniej wieceej

sztuczne rzęsy gdzie kupic?

18 gru 2009 - 11:02:04

dziewczyny a ja mam takie pytanie jak w ogóle się takie rzęsy przyczepia??i czy je się potem maluje czy tak normalnie zostawia??

sztuczne rzęsy gdzie kupic?

18 gru 2009 - 11:07:03

ja najpierw maluje swoje a potem doklejam sztuczne. juz ich nie maluje i wygladaja calkiem naturalnie.

sztuczne rzęsy gdzie kupic?

18 gru 2009 - 11:11:35

h&m za 24 zł

sztuczne rzęsy gdzie kupic?

28 gru 2009 - 23:58:42

Sephora ale niestety drogo:( ale dziś kupowałam kępki i mimo, że mam dość długie rzęsy to są super.i zapłaciłam za nie tylko 13 zł:)

sztuczne rzęsy gdzie kupic?

03 wrz 2010 - 11:20:51

Moje koleżanki ostatnio kupiły w necie za..biste rzęsy na wieczór panieński w sklepie glamourlook. Serio tam jest wybór ogromny. No i impreza też się udała koncertowo. Nie było osoby, która by przeszła obok nas obojętnie ;)

niezweryfikowana
Posty: 269
Ostrzeżenia: 2/5

sztuczne rzęsy gdzie kupic?

24 lis 2010 - 13:41:36

a ja sztuczne rzęsy widziałam na stronie pazurki.com.pl. Tylko tak sobie myślę, że nie wiem, czy sama potrafiłabym sama sobie rzęs przykleić. Bo wygląda to na dość czasochłonne i trudne zajęcie. Ale jak się dojdzie do wprawy to na pewno można samemu doczepić sobie rzęsy ;;)

sztuczne rzęsy gdzie kupic?

05 wrz 2012 - 12:12:30

ja najczęściej kupuję rzęsy w necie ponieważ uważam, że tam jest po prostu najtaniej, od jakiegoś czasu kupuję w sklepie abclashes.pl przede mają bardzo duży wybór no i ceny też mają rozsądne , teraz jeszcze mają darmową przesyłkę

Wątek został zarchiwizowany. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub chcesz dodać swój komentarz, załóż nowy wątek:

Dodaj nowy wątek

następna dyskusja:

Makijaż i fryzura :) Studniówka !!