Ostrzeżenia dla użytkowniczki Doktor_Psychojan:


Upomniana przez Za co? Wpis
moderator (21-02-2015 22:20) Spam.
Witam wszystkie uzytkowniczki portalu szafa.pl. Jestem naukowcem - amatorem i chcialem abyscie drogie panie zapoznaly sie z moja teoria. Glosno ostatnio mowi sie o ideologii Gender ktora dopuszcza wybor plci przez dziecko. Trabi sie o tym wszedzie w telewizji , w kosciele. Ze to zle, uczenie nawykow seskualnych itp, przebieranie chlopca za dziewczynke itp itd. Moja teoria brzmi inaczej to wlasnie wy drogie panie tworzycie Gender. Kobiety bedąc w ciazy same tworza Gender, taka jest prawda, jezeli kobieta na początku ciazy chce aby urodzila się dziewczynka albo chlopiec mozna to podpiac pod ideologie Gender. To sa polaczenia synapsowe z plodem, jezeli mama chce od poczatku dziewczynki a okazuje sie ze bedzie to chlopiec zachodzi wtedy u dziecka do zaburzen typu homo/trans/bi itp. Druga moja teoria, jak zmniejszyc bol podczas porodu. Moja teoria brzmi, plod poprzez polaczenie synapsowe, werbalne z mamusia, czuje i widzi jak bedzie wygladalo jego zycie na tym swiecie, w domu z mama i tatusiem. Jezeli mama i tata przez 9 miesiecy beda zyc w zgodzie, maz nie bedzie imprezowal, zrobi pokoik dla dziecka itp, to mama bedzie mowila do dzieciatka ze ten swiat nie jest zly, bedzie ci dobrze u nas w domu, pomozemy ci i wychowamy to wg moich teorii porod bedzie mniej bolesny poniewaz takie dziecko bedzie chcialo przyjsc szybciej na ten swiat niz dziecko ktore poprzez polaczenia synapsowe widzialo klotnie malzenskie, placz mamy, imprezowanie czy zdrady ojca itp, itd. Prawda jest taka porod boli poniewaz dzieciaki nie chca przychodzic na ten swiat i dlatego stawiaja taki opor w brzuszku mamusi. To tylko moje teorie prosze o opinie. Z gory serdecznie dziekuje i pozdrawiam przyszle mamy. Doktor Psychojan
moderator (08-03-2015 21:04) Spam.