Obecnie rozmawiamy o:

Ładna biżuteria

gorący temat

hurtownia elektryczna

wczoraj o 22:38

szkoła nauki jazdy

wczoraj o 22:37

Angielski

wczoraj o 19:33

Otwarcie własnego biznesu

wczoraj o 18:57

transport i spedycja

wczoraj o 15:01

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

niezweryfikowana
Posty: 11
Ostrzeżenia: 2/5

Co o Niej sądzisz

16 lis 2015 - 11:39:19

ładna ale zrobiona na taką szarą myszkę , ak w z małej sukieneczce. inna stylizacja, makijaż i trochę uśmiechu i bd ekstra

Anonim

Co o Niej sądzisz

16 lis 2015 - 14:47:35

Bardzo dziękuje za każdą opinię, no akurat to racja że się garbię, a sukienka to tylko przymiarka i na codzień nie chodze tak ubrana, a oczy to mam tylko lekką kreskę u góry i pomalowane rzęsy, a tak to nic więcej:(
Coś konkretniej doradzacie co do makijażu? Jestem w tym temacie zielona:)

A na co dzień głownie wyglądam tak:)

.

.





Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2015-11-16 15:00 przez Anonim.

Co o Niej sądzisz

16 lis 2015 - 18:05:57

Popatrz na makijaż Wędzikowskiej, Rozenek czy innych kobiet z "opadającym" okiem, poszukaj w necie porad jak się malować, zastosuj to w swoim makijażu i będzie ok.

Co o Niej sądzisz

17 lis 2015 - 07:12:57

Cytat
starababa
Cytat
filipekkrol
Ładna lecz chyba smutna.

To samo jako pierwsze przyszło mi do głowy.
Fajna figura, ładne włosy, makijaż do zmiany ze względu na opadające kąciki oczu.Myślę, że sporo da nie malowanie dolnej powieki. Poza tym, pierś do przodu, głowa do góry i będzie pięknie:)
A wiesz że nie pomyślałam o tym?Faktycznie oczy źle pomalowane, szczegolnie dolna powieka ,może powinna kreseczki na gornej powiece, lekko końcówki kreski ku gorze:)Usta no cóz uśmiech i tyle:)

Co o Niej sądzisz

17 lis 2015 - 12:49:20

ladna ale smutna i niepewna siebie

Co o Niej sądzisz

17 lis 2015 - 15:56:09