Obecnie rozmawiamy o:

najtańsza apteka

wczoraj o 20:20

Meble

wczoraj o 19:04

Sypialnia tapeta

wczoraj o 16:04

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Anonim

dzień próby

20 sie 2015 - 12:38:24

Jutro idę na dzień próbny do firmy odzieżowej, gdzie najważniejsza dla nich jest aktywna obsługa klienta. Wiem, że mało kto lubi nachalnych sprzedawców, jednak żeby pokazać się kierownikom z jak najlepszej strony, tak własnie muszę się zachowywać. Stresuję się, bo nigdy nie pracowałam w takiej branży.. Macie dla mnie jakieś rady? Jakich zwrotów używać? Powiedzieli mi, żebym zadawała pytania otwarte, tylko JAKIE?

dzień próby

20 sie 2015 - 12:58:12

Nie ma się co stresować. Przypomnij sobie jak sama wchodzisz do sklepu, w większości jest podobny schemat:
Dzień Dobry - gdy klient wchodzi WAŻNE!
Odczekaj chwilę, później podchodzisz do Klienta/ki i pytasz:
Czy szukamy czegoś konkretnego, czy możesz coś polecić .... itd itp

Jak widzisz, że Klient już w czymś konkretnym "grzebie" to zapytaj np. czy pomóc znaleźć rozmiar

I chyba najważniejsze uśmiechnij się i witaj oraz żegnaj Klientów :)
(mnnie najbardziej denerwuje jak mówię Dzień Dobry lub Do widzenia i zero odzewu)

Mam nadzieję, że pomogłam.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia próbnego :)

dzień próby

20 sie 2015 - 12:58:54

Poczytaj o pytaniach otwartych i zamkniętych. Masz tak prowadzić konwersację, by klient Cię nie zbył odpowiadając np. "tak" lub co gorsza "nie".

Powodzenia :)

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

Problem z teściową