Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Soczewki drogeryjne

12 lut 2017 - 11:36:02

Cześć,
rozważam zakup soczewek kontaktowych ponieważ okulary już pomału wychodzą z mody.. :)
Często spotykam w drogeriach soczewki z tej firmy https://www.acuvue.pl/zdrowie-oczu/w-trosce-o-zdrowie-oczu. Chciałam was zapytać opinie na ich temat. Cena mi jak najbardziej odpowiada i też to że są w drogerii do której mam 5 min piechotą :)

W temacie soczewek jestem jeszcze kompletnie zielona więc będę wdzięczna za rady :)

Soczewki drogeryjne

15 lut 2017 - 15:17:13

Witaj, ja osobiście mogę ci polecić soczewki acuvue. Są świetne i wcale się ich nie czuje w czasie noszenia. Są świetnie nawilżone. Poleciła mi je moja okulistka a mam naprawdę wrażliwe oczy. Ja noszę astygmatyczne więc nie ma astygmatycznych w drogeriach a szkoda bo zawsze muszę je sobie wcześniej zamawiać. Musisz wybrać się najpierw do okulisty na badanie i powiedzieć że chcesz zamienić okulary na soczewki bo w soczewkach jak to mówi moja okulistka dochodzą jeszcze łzy jak się je nosi i wada jest często inna jak przy okularach. Może być tak ze będzie różnić się 0,25 dioptrii ale jednak się różni. Sama noszę i okulary i soczewki i na soczewki mam inną wadę a na okulary inną. A soczewki możesz sobie wykupić nawet w drogerii jeśli będziesz chciała jeśli oczywiście nie masz astygmatyzmu.

niezweryfikowana
Posty: 219
Ostrzeżenia: 2/5

Soczewki drogeryjne

19 cze 2017 - 19:18:08

zazwyczaj kupuję w salonie optycznym, raz się przejechałam na takich produkowanych dla drogerii, nie dało się tego nosić, oczy piekły i nabawilam ię zapalenia, dobrze że obyło ię bez więszych komplikacji, zakraplalam kilka dni hialeye free i przeszło, na wizyę u okulisty nie mogłam się doczekać a rodzinny średnio rozgarnięty nie chciał nic przepisać

Soczewki drogeryjne

22 sie 2017 - 18:48:52

Ja bym poszedł z tym tematem do jakiegoś specjalisty. Dzięki temu można sobie oszczędzić wielu problemów...