Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Teoretycznie to miał być tylko seks

29 sie 2017 - 23:14:52

Dziewczyny,
10 miesięcy temu rozstałam się z chłopakiem, chociaż nasz związek był głównie na odległość i trwał tylko 4 miesiące. Wtedy byłam w to strasznie wkręcona i mocno przeżyłam rozstanie, ale pozbierałam się do kupy. I niespodziewanie po pół roku on znów się odezwał. Sprawy potoczyły się tak, że weszłam z nim na relacje typowo seks friends, chociaż chyba tylko teoretycznie tak było. Już kiedyś z moim poprzednim facetem trwałam w takiej relacji, ale wtedy wszystko było niesprecyzowanym związkiem no i byliśmy dużo młodsi i nie potrafiliśmy odpuścić.
Ale wracając do tematu, jako że X pracuje za granicą na kontrakcie, od czasu naszego układu spotkaliśmy się 4 razy. 3 razy przyjechał do mnie do mieszkania na kilka dni, ponieważ studiuję. Wszystkie te spotkania to najpierw wiele rozmów itp, a później lądowaliśmy w łóżku. Było też nieporozumienie, on chciał żebym dawała z siebie więcej podczas seksu, ponieważ hamowałam się i bałam się mówić o swoich potrzebach. Dzięki temu, że przestałam się hamować, zaczęłam czerpać ogromną satysfakcję.
Nie rozmawiamy ze sobą codziennie, czasem się do siebie odezwiemy, nie oczekuję prawdę mówiąc stałego kontaktu.