Obecnie rozmawiamy o:

Dom - remont i budowa

wczoraj o 17:50

róże mydlane

wczoraj o 16:26

doskonałe jedzenie

wczoraj o 13:59

odzież robocza online

wczoraj o 12:53

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki

tanie ciasta przepisy

18.01 o 12:29

Jak zrobić loki?

24.02 o 23:39

calominal opinie

30.01 o 21:06

SPONSORING

21.06 o 11:53

Bio Oil opinie

1.06 o 21:06

Aktywne użytkowniczki

zazdrość i kłamstwa

24 lis 2016 - 19:06:44

było kilka takich sytuacji, że widziałam jak mój chłopak lajkuje zdjęcia młodych dziewczyn na insta, fb. Mówiłam mu że mnie to denerwuje, on przeważnie mówił że nie zna żadnej z nich lub też polubił przypadkiem, że ja przesadzam i jestem nienormalna. Ostatnio poszedł na studia, i na urodzinach znajomej zachwycał się że ma na uczelni piękne koleżanki, na 2 dzień zwróciłam mu uwagę że było mi przykro że tak mówił a on stwierdził że nie znam się na żartach no i że jestem nienormalna.
Niedługo po 3 latach związku mamy zamieszkać razem, (ja kupiłam mieszkanie) on opowiada kolegom "w żartach" naturalnie jak później mi tłumaczy że nic nie będzie tam robił, że czeka aż ja wszystko kupie i urządze i wtedy się wprowadzi, że jak coś kupi to tylko takie rzeczy które będzie mógł zabrać w razie jak byśmy się rozstali albo że nic nie kupi żeby mi nic nie zabierać po zerwaniu...
kiedyś mówił że jak będą chcieli go przenieść z pracy do innego miasta to weźmiemy ślub i go nie pzeniosą. Ostatnio "zażartował" że go przenoszą, więc zapytałam go czy pamięta co kiedyś mówił co wtedy będzie, powiedział że nie pamięta i mam mu przypomnieć. Jak powiedziałam to zaczął się śmiać ale nie skomentował. Ku..a mać ja już nie wiem czy ja przesadzam,on oczywiście twerdzi że tak, bo czepiam się o wszystko co on powie i nie znam się na żartach.