Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Związek z (świeżym!) rozwodnikiem

29 kwi 2013 - 16:15:53

Mam 20 lat i nie mam zbyt dużego doświadczenia z mężczyznami. Niedawno poznałam "tego jedynego", jak mi się wydawało... Przystojny, czarujący zaczął mnie adorować po jakimś czasie zgodziłam się na spotkanie na którym zachowywał się jak dżentelmen, nawet powiedział, że chce poznać moich rodziców i widziałam jak robi wszystko by im się przypodobać (z pozytywnym skutkiem). Podczas tego spotkania wyjawił mi, że jest dwa miesiące po rozwodzie... Nie mówił o swojej byłej ani dobrze ani źle, po prostu stwierdził, że ma rozwód z orzeczeniem o jej winie bo go zdradzała z różnymi mężczyznami i że jego małżeństwo od dawna było fikcją a trwało w sumie 5 lat. Sam nie ma jeszcze 30... Czy to możliwe aby już zapomniał o swojej byłej i był gotowy na nowy związek?

Związek z (świeżym!) rozwodnikiem

29 kwi 2013 - 16:19:43

Obawiam się, że nikt Ci na to pytanie nie odpowie z całą pewnością, bo za mało wiemy o tym facecie. Różne osoby różnie reagują na rozwód. 2 miesiące po rozwodzie to mało, ale może sam rozwód długo się ciągnął i był czas na oswojenie się z sytuacją?

Związek z (świeżym!) rozwodnikiem

29 kwi 2013 - 16:23:56

Szczerze to sama nie wiem co o tym myslec , nie mozesz byc pewna ,ze to co on mowi jest prawda ledwo go znasz , byc moze to wcale nie byla wina jego bylej zony. Ja bym zwolnila troche tempo i starala dowiedziec sie o nim jak najwiecej. Oczywiscie jezeli to prawda ,ze jego malzenstwo od dawna bylo fikcja to moze byc juz gotowy na nowy zwiazek jednak mozliwe ,ze jestes dla niego wylacznie nowa mloda zabaweczka na pocieszenie po rozwodzie . A w te mile slowka to ja bym tak do konca nie wierzyla

Związek z (świeżym!) rozwodnikiem

29 kwi 2013 - 16:27:16

Zapytaj się jego.

Związek z (świeżym!) rozwodnikiem

29 kwi 2013 - 17:01:51