Obecnie rozmawiamy o:

Syfilis?

dzisiaj o 18:41

Otwarcie własnej kawiarni

dzisiaj o 15:49

Zapalenie pęcherza

dzisiaj o 14:07

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Zdradziłam!

25 lut 2013 - 17:56:39

Wiem, że jestem winna w 100% i to, że byłam pijana wcale mnie nie usprawiedliwia. Wiem, że muszę ponieść odpowiedzialność swojego czynu, ale wiem też, że mogę żałować tego, że się przyznałam, bo mój facet nie będzie chciał mnie znać..
Mieszkamy razem, nigdy nie było między nami jakoś super, ale staraliśmy się. Jesteśmy ze sobą ponad 3 lata, nigdy nie mielismy powodów do zazdrosci, ani klotni o kogoś 3ciego. Zawiodłam na całej linii, czuję się strasznie, ale czasu nie cofnę, choćbym bardzo chciała.
Ja studiuję zaocznie 200 km od naszego domu, więc wyjeżdzam razem z 2 koleżankami w piątek i wracam w niedzelę, bądź poniedziałek. Po zdanej sesji postanowiłysmy to uczcić i wybrałysmy się na imprezę na ktorej spotkalysmy naszego kolegę z grupy, byl sam wiec sie do nas dolaczyl. On prowadzil, wiec nie pil, za to my ostro dalysmy sobie w palnik, czego okropnie teraz zaluję. Bylo juz pozno, wiec mialysmy zamawiac taksówkę, ale kolega zaproponował, ze nas porozwozi. Ja zostalam ostatnia do odwiezienia i sie zaczelo, kolega zaczal mowic, ze mu się od poczatku podobalam i fajnie, ze w koncu mamy okazję porozmawiać sam na sam. Odwiozl mnie do mieszkania i zaproponował, ze wejdzie, a ja? nie wiem czemu się zgodziłam. On też jest w zwiazku, też zdradził..ale na trzeźwo i tego nie moge pojąć. Rozmawialismy i stalo się - wylądowalismy w lozku. Został do samego rana, jak sie obudzilam myslalam, ze mi się to snilo, zaraz kazałam mu się wynosić, chociaz to tak samo moja wina jak i jego nie moglam patrzec na niego, ze być moze wykorzystał troche sytuację.