Obecnie rozmawiamy o:

Zabieg na zmarszczki

gorący temat

Odzież dla faceta

przedwczoraj o 14:56

sklep z biżuterią

przedwczoraj o 13:43

pępek nie chce odpaść

przedwczoraj o 10:51

Zoozoola sukienki

przedwczoraj o 9:20

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

chloopak i jego byla..;/

21 lip 2009 - 22:41:05

moze sie boi .

chloopak i jego byla..;/

21 lip 2009 - 22:41:22

Nie wytrzymam. :-/

chloopak i jego byla..;/

21 lip 2009 - 22:41:59

Cytat
zzakupoholiczka
ja bym ja olala a jak nie pomorze Umów sie z nia , załatw sprawę raz a dobrze (po męsku jak to mówią) jak nie umiesz sama wes jaka koleżankę d CO CI POMOŻE I PO SPRAWIE GÓWNIARA SIE NAUCZY !.
ALBO SPROWADŹ JA NIEZŁE W PIETY I BD oki:d

tzn ma ja sprać?????????? bez sensu ;] nigdy nie ponizylabym sie tak dla zadego chlopa.. nawet meza! zeby sie prac z jakas baba ;// never!!!!!!

chloopak i jego byla..;/

21 lip 2009 - 22:42:30

Cytat
zzakupoholiczka
ja bym ja olala a jak nie pomorze Umów sie z nia , załatw sprawę raz a dobrze (po męsku jak to mówią) jak nie umiesz sama wes jaka koleżankę d CO CI POMOŻE I PO SPRAWIE GÓWNIARA SIE NAUCZY !.
ALBO SPROWADŹ JA NIEZŁE W PIETY I BD oki:d

no jasne niech idzie z obstawą ;/
trochę to tchórzowskie.

moja rada - olać. Nic tak nie boli jak zwykłe olanie. Napisz jej pożegnalnego smsa/wiadomość na gg, że gównarzerii mówisz nie i nara.

chloopak i jego byla..;/

21 lip 2009 - 22:43:56

Myśle ze chłopak jest bardziej odpowiedzialny niż ty !
i ty to kiedys zrozumiesz, po co sie denerwowac przez taka? - uwierz ze wiem co mowie przeciez tez mam duzo wrogow osob ktore mnie nie lubia - niestety kazdy je ma, bo gdyby wszystko bylo pieknie w zyciu byloby za latwo.. niestety takie jest juz zycie..
i uwierz ze posmieje sie posmieje i przestanie, zmadrzeje wkoncu..
a ty sie nie przejmuj i rob bloga na gadu gadu czy na tym tam romawiasz i koniec nerwow ;*

chloopak i jego byla..;/

21 lip 2009 - 22:45:55

W sumie nie chodzi mi o tą dziewczyne ... tylko o reakcje mego chlopaka.. dlaczego taki jest;/ czemu pozwala na to żeby mnie ktos wyzywał bez powodu i to na dodatek jego była...;/

chloopak i jego byla..;/

21 lip 2009 - 22:46:41

Wiesz co trochę się zachowujesz jak rozpieszczona gówniara. Ma być tak jak ty chcesz. Nie potrzebnie się denerwujesz na swojego chłopaka i sama siebie nakręcasz. Nie rozumiem tego.

chloopak i jego byla..;/

21 lip 2009 - 22:47:04

a slyszal to??? te wyzwiska?? i wogole??? bo wiesz jesli chodzi o sms i gg to nie dziwie mu sie ze ma to gdzies....

chloopak i jego byla..;/

21 lip 2009 - 22:47:07

Ehehehe cała ta wypowiedz TWoja brzmi jakbys miala 14 lat a jego ex 10 .. Jakiejs bojki, zmuszanie chlopaka... On zachowal sie odpweiidnio mowiac Ci , ze masz nic nie psiac. Widac jet dojrzalszy od Ciebie

chloopak i jego byla..;/

21 lip 2009 - 22:48:55

Cytat
bibiwarum
Ehehehe cała ta wypowiedz TWoja brzmi jakbys miala 14 lat a jego ex 10 .. Jakiejs bojki, zmuszanie chlopaka... On zachowal sie odpweiidnio mowiac Ci , ze masz nic nie psiac. Widac jet dojrzalszy od Ciebie

Dobrze to ujęłaś.

chloopak i jego byla..;/

21 lip 2009 - 22:49:13

mój to by jej sam pocisnął i kazał się odwalić i już więcej nie odzywać ;] więc Cię rozumiem^^ ja jestesm zadziora, więc też bym nie umiala tego wyzywania zostawic w spokoju, tak bym jej wiązankę posłała, że b spadla z krzesełka. ach porozmawiaj z chłopakiem,powiedz co Ty być zrobiłą, gdyby to on był na Twoim miejscu. Niche kaze się jej odczepic , moze wtdy do niej dotrze, albo jej się w koncu znudzi trucie życia innym^^

chloopak i jego byla..;/

21 lip 2009 - 22:49:38

Ok juz oleje tą gówniare i nie bede jej nawet odpisywać.

Ale skoro teraz mój chłopak ma to gdzies ,ze ktos pisze do mnie TY PIZD*** , TY SUK*** , TY SZMAT*** itd...
to potem ta gówniara mała pusci na mnie jakas plotke i potem znowu ktos mnie wyzwie ,a moj chlopak zawsze bedzie miał to gdzies..zawsze bede musiala sama z tym radzic..a na chłopaka nie bede mogła nigdy liczyc :(

chloopak i jego byla..;/

21 lip 2009 - 22:50:09

Cytat
pika-pika-pika
I chłopak ma 100% rację
W ogóle nie powinnaś jej odpisywać i zniżać się do jej zerowego poziomu prostaka.Zablokuj ją i niech spada!
Albo napisz, że się właśnie kochacie i przeszkadza:)
Nie martw się :*

racja, zablokuj ją i po sprawie.

nie powinnaś nakłaniać chlopaka żeby jej groził albo pisał żeby się od Ciebie odczepiła. wybacz ale to jest troche żenujące, tak jakbyś Ty sama nie potrafiła poradzić sobie z jakaś małolatą i jakbyś potrzebowała obrońcy przed osobą która i tak Ci krzywdy nie zrobi. wez ja zignoruj i udawaj że nie ruszają Cie jej grozby. brak reakcji z Twojej strony najbardziej ją wkurzy.

chloopak i jego byla..;/

21 lip 2009 - 22:51:22

Cytat
DlaKobiet
Ok juz oleje tą gówniare i nie bede jej nawet odpisywać.

Ale skoro teraz mój chłopak ma to gdzies ,ze ktos pisze do mnie TY PIZD*** , TY SUK*** , TY SZMAT*** itd...
to potem ta gówniara mała pusci na mnie jakas plotke i potem znowu ktos mnie wyzwie ,a moj chlopak zawsze bedzie miał to gdzies..zawsze bede musiala sama z tym radzic..a na chłopaka nie bede mogła nigdy liczyc :(

To chłopak ma za ciebie przez całe życie załatwiać twoje sprzeczki z kimś. O matko zastrzelcie mnie.

chloopak i jego byla..;/

21 lip 2009 - 22:52:00

jak bedzie mial to gdzies jak Ci to ktos powie prosto w oczy to go zostaw.... bo moze byc poprstu glupim ciulem;] ale smsami itp itd nie przejmuj sie ;]

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

Wzięła sprawy w swoje ręce :)