Obecnie rozmawiamy o:

Ubezpieczenie auta

gorący temat

Co to może być? Pomocy

wczoraj o 15:43

zdradziłas?? -SONDA

wczoraj o 12:30

Sierpniowa sprzedaż

wczoraj o 11:27

Kolczyki linkin park

przedwczoraj o 16:28

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Mężczyzni,czy naprawde tak jest?

14 sie 2012 - 21:05:01

Witam, czytam wiele postów, słyszałam rozne historie zyciowe i zawsze gdy facet zostawia kobiete słyszy się: olej to, umawiaj sie z innymi, to sie opamieta i wroci do Ciebie. Wierzycie w to? Nie wiem jak jest bo takiego czegos nie przezylam, rozstalam sie z facetem raz ale tak nie robilam. I jestem w 1000000% pewna, ze gdybym ja sie po naszym rozstaniu umawiala z innymi na randki to jestem pewna ze moj facet nigdy by do mnie nie wrocil, a wrecz przeciwnie, stracil by szacunek totalnie. Sama nie wiem jak to jest, bo tego nie przezylam. A wy dziewczyny jak uwazacie? Czy jak facet widzi ze jego kobieta, no w sumie juz była, umawia sie na randki z innymi dosc szybko to by sie ' opamietal' czy odwrotnie? Jak mysliscie jak by wasi faceci zrobili? Wydaje mi sie ze to ciekawa dyskusja:-)

Mężczyzni,czy naprawde tak jest?

14 sie 2012 - 21:08:49

ja bym miała w nosie co sobie o mnie myśli mój były facet

Mężczyzni,czy naprawde tak jest?

14 sie 2012 - 21:11:44

wydaje mi się, że na tyle znam swoją wartość, że jeżeli ktoś mnie skrzywdził i zdecydowałam się go zostawić, to wolę iść do przodu, a nie czekać aż były do mnie 'wróci' ;)

wiadomo, swoje trzeba wycierpieć i wypłakać, ale umartwianie się latami i przejmowanie się opinia innych jest kompletnie bezzasadne:)

Mężczyzni,czy naprawde tak jest?

14 sie 2012 - 21:12:06

Cytat
kasiurek
ja bym miała w nosie co sobie o mnie myśli mój były facet
Rękami i nogami się pod tym podpisuje ;)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-08-14 21:12 przez Nelii.

Mężczyzni,czy naprawde tak jest?

16 sie 2012 - 10:57:29

Cóż. Skoro mój w PRZERWIE, powtarzam w PRZERWIE pisać sobie z inną, to ja też. I poskutkowało, bo był zwyczajnie zazdrosny. Tyle, że ja z tym kumplem już parę lat się znam, a on z nią nie. Faceci to faceci..

Mężczyzni,czy naprawde tak jest?

16 sie 2012 - 11:01:11

zależy od charakteru kolesia i jego uczuć do byłej, przecież jeśli cokolwiek jeszcze czuje to będzie zazdrosny i być może będzie chciał wrócić

zweryfikowana
Posty: 2.412
Ostrzeżenia: 1/5

Mężczyzni,czy naprawde tak jest?

16 sie 2012 - 18:13:31

faceta nie powinno obchodzic to co jego eks robi po rozstaniu...
to czy szybko sobie kogo znajdziesz czy nie zalezy od Twojego samopoczucia jesli czujesz sie na siłach żeby w niedługim czasie kogoś poznać to czemu nie :) a faceta tak nie przyciągniesz:)

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

jak go rozgryzc???