Obecnie rozmawiamy o:

Odzież dla faceta

przedwczoraj o 14:56

sklep z biżuterią

przedwczoraj o 13:43

pępek nie chce odpaść

przedwczoraj o 10:51

Zoozoola sukienki

przedwczoraj o 9:20

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

niezweryfikowana
Posty: 257
Ostrzeżenia: 2/5

Facet mnie zostawił;(

14 sie 2012 - 17:15:45

Po 4 latach zwiazku facet mnie zostawił:(. Czuje sie bardzo skrzywdzona , nie wiem co mam robic, nie mam komu sie wyzalić , jest cholernie mi ciężko. Zostawił mnie dlatego , ze jego uczucia się juz do mnie wypalily ale ja czuje ze zostawil mnie dlatego ze znudziłam się mu. Przez ostatnie dni mowil jak kocha bardzo , planowal wyjazd a teraz ehh:(. Mówił ze nie jest gotowy na poważny związek i nie chce mnie ranić. Kurdhe czemu tak bolą te rozstania:(. Staram się mu nie pokazywać ze jest zle, tylko usmiecham sie. Mowił ze bardzo to przezywa , ze same łzy mu lecą ale chce ograniczyć konakt.Czuje ze jeszcze będzie chciał wrócić do mnie no ale zobaczymy co los pokaże:(.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-08-14 17:17 przez jaaa89.

Facet mnie zostawił;(

14 sie 2012 - 17:19:29

wpółczuje ale lepiej teraz niż później. Jeszcze znajdziesz kogoś kto Cię naprawdę pokocha, komu się nigdy nie znudzisz

Facet mnie zostawił;(

14 sie 2012 - 17:19:48

przykre.

zweryfikowana
Posty: 313
Ostrzeżenia: 1/5

Facet mnie zostawił;(

14 sie 2012 - 17:19:50

wspolczuje.. tez kiedys przezyłam rozstanie.
ale jesli tak jak mowisz masz wrazenie czy nadzieje, ze bedzie chciał wrocic to moze jednak chwila przzerwy dobrze Wam zrobi.
na pewno mu nie nadskakuj.
ale z drugiej strony po czterech latach to juz powaznie, a nie czas na zwatpienia..

Facet mnie zostawił;(

14 sie 2012 - 17:19:52

Oj biedactwo , nie martw się wydaje mi się ,że 4 lata to długo i wruci na kolanach ;)

Facet mnie zostawił;(

14 sie 2012 - 17:19:54

Ehh . Skoro mu przestało zależec to raczej nic nie zrobisz. jak bedziesz prosic żeby wrócił, to tak jakbyś sie narzucała, a skoro przestał kochac.. no to chyba nie ma sensu. Swoją droga szkoda 4 lat.. Wiem co czujesz.

Trzymaj się ;*

Facet mnie zostawił;(

14 sie 2012 - 17:19:58

Współczuję.
Może zrozumie, kogo stracił i wróci.

Jeśli nie - takie jest życie.
Lepiej, że teraz Cię zostawił niż wtedy, gdybyście byli małżeństwem.

Facet mnie zostawił;(

14 sie 2012 - 17:21:41

Nie martw się, jakoś to się ułoży, z początku będzie ciężko, ale później już tylko lepiej...

Swoją drogą, mnie też facet olał...

Facet mnie zostawił;(

14 sie 2012 - 17:24:42

Ciesz się, że nie mieliście dzieci! Poradzisz sobie!
Mnie narzeczony zostawił w ciąży i jestem teraz sama z malutką, a facetów mam w czterech literach!!!

Facet mnie zostawił;(

14 sie 2012 - 17:29:34

Przez jakiś czas będzie Ci bardzo ciężko , ale z czasem się polepszy :* Może poznasz w tym czasie kogoś nowego , albo kto wie - zrozumie kogo stracił , będzie gotowy na poważny związek , przemyśli to - wróci do Ciebie :)
Wiem , że ciężko , ale może postaraj się czymś zająć ? By nie płakać po nim dzień i noc , 24 godziny na dobę. Nie przejdzie na pewno Ci , ale spróbuj się zrelaksować , pozwól sobie na chwilę na zapomnienie wszystkiego co się wokół Ciebie dzieje i idź np. do jakiegoś spa ?
Trzymaj się kochana :*



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-08-14 17:30 przez chocolatto7693.

niezweryfikowana
Posty: 257
Ostrzeżenia: 2/5

Facet mnie zostawił;(

14 sie 2012 - 17:36:40

Cytat
Kaja0
Ehh . Skoro mu przestało zależec to raczej nic nie zrobisz. jak bedziesz prosic żeby wrócił, to tak jakbyś sie narzucała, a skoro przestał kochac.. no to chyba nie ma sensu. Swoją droga szkoda 4 lat.. Wiem co czujesz.

Trzymaj się ;*

Właśnie nie narzucam się i nie proszę go by wrócił do mnie ale ciezko mi jet do niego nie pisać i w ogole::9

Facet mnie zostawił;(

14 sie 2012 - 17:38:24

Zerwij kontakt. Przyjdzie na klęczkach.

niezweryfikowana
Posty: 257
Ostrzeżenia: 2/5

Facet mnie zostawił;(

14 sie 2012 - 17:44:31

Cytat
AgataBatycka
Zerwij kontakt. Przyjdzie na klęczkach.

Staram sie :( nie pisac i nie odzywac.

zweryfikowana
Posty: 684
Ostrzeżenia: 2/5

Facet mnie zostawił;(

14 sie 2012 - 17:44:52

Musi Ci być naprawde ciężko. Słowa "będzie lepiej, jakoś to będzie" nic tutaj nie pomogą. Zajmij się teraz sobą, albo czymś na co wcześniej może nie miałaś czasu? Czas pokaże co będzie.. Nic nie dzieje się bez przyczyny;) Może pisany jest Ci ktoś inny, a może to próba Waszego związku? Tak czy siak trzymaj sie cieplutko :*

zweryfikowana
Posty: 1.008
Ostrzeżenia: 1/5

Facet mnie zostawił;(

14 sie 2012 - 17:49:45

Cytat
AgataBatycka
Zerwij kontakt. Przyjdzie na klęczkach.
zgadzam sie,jak zobaczy ze sobie radzisz i nie przezywasz plus np umawiasz sie na randki to jest duza szansa ze sie opamieta:) oni tak maja samczy instynkt:)

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

prezent na dzień chłopaka- ZBIORCZY