Obecnie rozmawiamy o:

wyposazenie gastronomi

gorący temat

Syfilis?

dzisiaj o 18:41

Otwarcie własnej kawiarni

dzisiaj o 15:49

Zapalenie pęcherza

dzisiaj o 14:07

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Prezent dla faceta po raz 100

25 kwi 2012 - 22:35:01

Witajcie,
wiem ze te tematy przewijają się cały czas. Jednak ja mam bardziej sprecyzowany problem.
Otóż znam zamiłowanie mojego faceta - elektronika i elektrotechnika - tak tak jestem w tym zielona, mimo ze mnie moj facet w to wprowadza, opowiada , pokazuje itp.
Zblizaja sie jego urodziny, chcialabym mu kupic cos co mu sie przyda w rozwijaniu tych umiejetnosci. Otóż ma dosc bogate wyposazenie warsztatu w rozne narzedzia, mierniki itp.
Dodatkowo pytalam go co potrzebuje - zbywa mnie i nie chce mi powiedziec :/ nie ulatwia mi sprawy...

Czy któras z was ma faceta ktory tez sie tym zajmuje lub zna sie na tych meskich ciekawostkach ?
Chetnie poslucham rad waszych facetow co proponuja dawac na prezent.

Z góry dzieki za wszelkie starania i sondy wsrod waszych facetow :)
dodam ze na gwiazdke dostal ode mnie zestawy mini srubokrecikow, chwytaków i walizke na drobiazgi - ale okazalo sie potem po czesci ze ma on juz podobne narzedzia...
dlatego wolalabym nie strzelic gafy :/



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-04-25 22:36 przez lena-222.

Prezent dla faceta po raz 100

25 kwi 2012 - 22:43:03

Do jakiej kwoty? Zapytam chłopaka, bo on tez uwielbia takie rzeczy :)

Prezent dla faceta po raz 100

25 kwi 2012 - 22:44:06

no mysle ze do 100 zł , max 150 zl

jeny bede wdzieczna za wszelkie pomysly :)
juz caly dzien siedze na necie i przeglądam sklepy internetowe co oferuja

Prezent dla faceta po raz 100

25 kwi 2012 - 22:49:05

Lutownica ze stacją lutownicza?

Prezent dla faceta po raz 100

25 kwi 2012 - 22:52:31

ma takie cos juz :/
moze cos innego ?

Prezent dla faceta po raz 100

25 kwi 2012 - 22:53:47

jakas fajna skrzyneczke na narzedzia?

Prezent dla faceta po raz 100