Obecnie rozmawiamy o:

zalety diety pudełkowej

gorący temat

dieta przy cukrzycy

wczoraj o 19:27

motywacja na diecie

wczoraj o 18:53

dieta i trening

wczoraj o 13:41

motywacja na diecie

wczoraj o 13:10

prawidłowa waga

wczoraj o 12:42

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

agresywny maz chlopak

25 sie 2011 - 19:51:15

witam dziewczyny :) zainspirowana paroma watkami postanowilam zalozyc swoj wlasny. Mianowicie jestem mloda studentka, ktora jak narazie nie czuje potrzeby ustatkowania sie, mimo wszystko mysle czasami o tym, jak moze wygladac moj przyszly mr. right. Duzo slysze o tym, ze najpierw jest sielanka, a dopiero po slubie wychodzi jaki naprawde jest ten 'kochany mis'. Najpierw obsypywal kwiatami, dopiero pozniej pokazal swoja 2 twarz i zaczal bic i sie wydzierac. Sama nie wiem, czy da sie to jakos przewidziec? Jestem twardo stapajaca kobieta, ktora jest dosc dominujaca. Na pewno nie dalabym sie pobic i nie zostala przy takim psycholu, ale mimo wszystko chcialabym , by wypowiedzialy sie osoby z doswiadczeniem. Najlepiej zamezne :) Czy tacy psychole pokazuja jacy sa juz przed slubem ? da sie przewidziec co bedzie po slubie z takim czlowiekiem aby w pore zakonczyc znajomosc? z niecierpliwieniem czekam na wypowiedzi, wskazowki. mam nadzieje, ze temat sie rozkreci. Pozdrawiam :)
nikt sie nie wypowie ? :)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-08-25 20:13 przez darii1914.

agresywny maz chlopak

25 sie 2011 - 22:01:10

ja nie mam takiego przypadku, ale wydaje mi się, ze początki agresji widać już wcześniej. tylko zakochana kobieta nie chce ich dostrzegać i pakuje się w bagno.

agresywny maz chlopak

25 sie 2011 - 22:05:08

Myślę, że gdyby dało się przewidzieć takie rzeczy, to nie byłoby przemocy w rodzinach, bo żadna dziewczyna nie związałaby się na stałe z takim typem. Aczkolwiek są kobiety, które są tak zakochane iż wierzą, że ich ukochany jeszcze się zmieni na lepsze i tylko czekają na ten moment...