Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Facet dlaczego mi to zrobił ?

15 lut 2011 - 14:08:10

Witam. Jestem tutaj nowa w zasadzie założyłam szafę by uzyskać pomoc. Usłyszałam kiedyś od znajomej, że właśnie dzieki Szafowiczkom poradziła sobie z wieloma trudnymi sytuacjami. Postaram się napisać dość krótko i zwięźle.