Obecnie rozmawiamy o:

Przebranżowienie lokalu

gorący temat

wybór przedszkola

wczoraj o 19:43

najtańsza apteka

wczoraj o 19:23

rozwód

wczoraj o 18:09

kupno samochodu

wczoraj o 14:37

Bielizna komplety damskie

wczoraj o 13:47

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

doradźcie mąż obcy człowiek

15 gru 2010 - 11:11:02

w wieku 21 lat wyszłam za mąż z miłości jednak życie pokazało że na mojego męża nie można liczyć oraz że najlepiej mu samemu z sobą w skrócie opiszę co i jak
1. cały dom jest na mojej głowie wg niego wystarczy zmyć naczynia i raz w tygodniu odkurzyć co robi raz w m-c
2.nie pracuję od 5 lat wychowuje dzieci przeszkadzało mu że spotykam się z koleżankami zawsze jak ktoś przyszedł dawał znać że mu się nie podoba efekt nie mam żadnej koleżanki nie mam nawet z kim pogadać
3.mieszkamy w jednym domu z rodzicami mojemu mężowi nawet się nie chce uszczelki wymienić w kranie wołam tatę jak coś trzeba naprawić a on nawet się go nie zapyta czy pomóc nie przypatrzy się jak coś zrobić nic go to nie obchodzi
4.uważa że to że pracuje zwalnia go od wszystkiego
5.zaraz po ślubie nie chciał ze mną spać bo mu przeszkadzałam jak się przewracałam w nocy teraz nie uprawiamy seksu tylko peting bo boi się że zajdę w ciąży mi nie starczy 10 min zero czułości czegokolwiek
6.drugie dziecko przez pół roku miało silne kolki gorączki całe noce płakało ani razu nie wstał w nocy zamknięty w drugim pokoju żeby się chociaż zapytać o nią tak jest zawsze
7.podam jeszcze jeden przykład z córką trzeba było jechać do lekarza a on na to czemu ja mam jechać niech twoja mama jedzie
8. zbiera tony katalogów samochodowych większość wolnego czasu spędza na ich czytaniu i siedzeniu w internecie w tygodniu wcale nie rozmawiamy
żadne rozmowy nie skutkują jestem na jego utrzymaniu chce mi się płakać nie wiem już co robić
nikt nie pomoże



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2010-12-15 11:15 przez lidka110.

doradźcie mąż obcy człowiek

15 gru 2010 - 11:15:43