Obecnie rozmawiamy o:

Meble

59 minut temu

Sypialnia tapeta

dzisiaj o 16:04

Hiszpania

dzisiaj o 14:40

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki

Garnki Hoffner opinie

24.01 o 9:48

Etiaxil opinie

21.07 o 15:16

Sposób na PRYSZCZE! :)

23.10 o 14:13

Mary Kay opinie

4.11 o 14:52

Piperine forte opinie

9.07 o 2:34

Aktywne użytkowniczki

zweryfikowana
Moderator
Posty: 4.355

Kiedy dowiedziałaś się o ciąży

11 mar 2010 - 11:27:36

ja wiedziałam ze jestem w ciąży zanim w nią zaszłam :D hehe mój małżonek zaraz po "wyjściu z łózka" kazał mi roić test i sprawdzać czy się udało :D

Kiedy dowiedziałaś się o ciąży

11 mar 2010 - 12:17:47

Cześć mam 23 lata mam 6,5 miesięcznego synka .Ja czułam od początku że jestem w ciąży lekarz potwierdził w 6 tygodniu :)Ogólnie cofało mnie przed różnymi smakołykami od początku i do mięsnego nie mogłam wejść heh

Kiedy dowiedziałaś się o ciąży

11 mar 2010 - 12:24:03

ja nie dostałam okresu i zrobiłam test który okazał sie pozytywny, poszlam do lekarza i nie potwierdzil ciazy ale kazał zrobic weniki krwi z których tez nic nie wyszło, miedzy czasie zaczełam miec mdłosci poszłam znowu do ginekologa zrobil usg i byłam juz w 8 tyg :)

[embed_image a52097007826a359ba6d847c124d615a]

[embed_image 7fe69a33fa829913e51f73cf00a43371]



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2010-03-11 12:24 przez marti11.

Kiedy dowiedziałaś się o ciąży

11 mar 2010 - 12:27:38

ja dowiedziałam sie o ciazy ok 8-9 tydodnia, zrobiłam test bo spoznial mi sie okres, bylam zalamana, przez ponad miesiac nie moglam dojsc do siebie ciagle plakalam, ale juz jest ok, nie moge doczekac sie malenstwa :)

Kiedy dowiedziałaś się o ciąży

11 mar 2010 - 13:33:25

Ja ma prawie 30 lat ( no jeszcze 29 :)) córcia ma ponad 2 latka, staraliśmy się prawie 2 lata, to była moja druga ciąża ale niestety pierwsze dziecko :(