Obecnie rozmawiamy o:

regularne posiłki

gorący temat

dieta przy cukrzycy

wczoraj o 19:27

motywacja na diecie

wczoraj o 18:53

dieta i trening

wczoraj o 13:41

motywacja na diecie

wczoraj o 13:10

prawidłowa waga

wczoraj o 12:42

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

W jakim wieku zostałyście mamą?

20 maj 2009 - 09:31:56

witaj, wnoskuję po sposobie ogarnięcia tematyki - dziecko - że jesteś osobą inteligentną i chyba zapracowaną, udającą się ku karierze;) i chyba własnie takie osoby w dzisiejszych czasach mają najwięcej owab związanych z założeniem rodziny. Ja mam 29 lat, i do ubiegłego roku myslałam podobnie jak ty:) jestem po studiach, mam dobrą pracę, finansowo żyje mi się dobrze, niczego mi nie brakuje, mam kochającą osobę obok siebie po co tu cokolwiek na razie zmieniać:)... jeszcze jest czas, jeszcze jestem młoda, póki co trzeba piąć się do góry... tak własnie myślałam, a poza tym w mojej głowie tliły się myśli że taki mały człowieczek potrrzebuje strasznie dużo czasu, opieki i miłości... kiedy starczy mi na to czasu??? ale wszystko się zmieniło, planowaliśmy z męzem powiększyć rodzinę ale troszkę póżniej niż się okazało:) zaszłam w ciążę nie planowanie, zaszaleliśmy w jeden listopadowy week i stało się w styczniu dowiedziałam się, że jestem w ciązy:) początkowo świat mi się zawalił... ale pierwsze usg na którym widać było już małego człowieczka otworzyło mi oczy ... to cud natury, że kobieta nosi w sobie drugie cudowne życie:) okres ciąży był piękny choc czasem nie ukrywam męczocy, żle spałam zwłaszcza pod koniec ale energii mi nie brakowało, pracowałam do samego końca!!:) lekarz nawet wyganiał mnie na chorobowe:):):)bym odpoczeła, ale ja miałam niesporzyta energię:) Patkę urodziłam pod koniec sierpnia, nie było to jakieś szczególne traumatyczne przeżycie, jako pierworódka i już po 24 latach:) rodziłam 12h, ale tak naprawdę bolało jak dali mi kroplówkę przyspieszającą bo ja tam zasypiałam;) naprawdę:) bóle mi ustały i zasnełam aż