gorący temat
godzinę temu
dzisiaj o 15:11
dzisiaj o 13:59
dzisiaj o 13:37
koszulka z nadrukiem. co myslicie?
dzisiaj o 13:35
Jakie domowe sposoby na ból zatok?
7.03 o 10:53
6.02 o 8:44
2.09 o 17:09
22.02 o 13:10
Piperine forte- czy to działa?
5.02 o 7:33
Scholl velvet smooth? - opinie o pilnikach
22.03 o 8:57
Jak zwiększyć swoje szanse na rynku pracy?
Jak zwiększyć swoje szanse na rynku pracy? W czerwcu kończę studia na kierunku ekonomicznym i nie wiem co dalej. Wiem, że ciężko jest na rynku pracy , szczególnie w małym mieście, gdzie mieszkam. Proszę o pomoc.
Wnioskuję, że nie masz doświadczenia jak rozumiem? Może być ciężko, bo bez doświadczenia przy szukaniu pracy ani rusz. Ja proponowałabym Tobie podszlifowanie języka np. niemieckiego, może jakieś kursy? Ja ukończyłam kurs kosmetyczny z masażu bańką chińską http://www.bartmaj.pl/kursy/masaz/banka-chinska i otrzymałam pracę w salonie kosmetycznym, pomimo tylko posiadanego tytułu technika ( studiuję zupełnie inny kierunek). Także ja polecam kursy, szkolenia , nawet staże, żeby złapać doświadczenie. Pozdrawiam serdecznie.
Dokładnie- staże i szkolenia bo bez doświadczenia ciężko Ci bedzie cokolwiek sensownego znaleźć. Chyba że założysz własną firmę- co też jest jakimś wyjściem. Niby dużo załatwiania na początku ale jak sie uda to satysfakcja gwarantowana. No i wtedy musisz pomyśleć o odpowiednim koncie w banku. Może tu http://bankowe-konta.info/konto/milenium/ Wydaje się być dość ciekawe to konto. No i na stronie masz porównanie różnych- można wybrać najbardziej odpowiednie dla siebie
Szkolenia, kursy, praktyki i staże Według mojej wiedzy, czym więcej tym lepiej, bo nigdy nie wiadomo co jeszcze może Ci się kiedyś przydać i na co zwróci uwagę potencjalny pracodawca. Jeśli chodzi o możliwość bezpłatnego dokształcania, to z całą odpowiedzialnością mogę polecić szkoły Cosinus
w zależności od miasta, można wybierać nawet z pośród kilkunastu kierunków.