Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

niezweryfikowana
Posty: 34
Ostrzeżenia: 1/5

Jak zwiększyć swoje szanse na rynku pracy? W czerwcu kończę studia na kierunku ekonomicznym i nie wiem co dalej. Wiem, że ciężko jest na rynku pracy , szczególnie w małym mieście, gdzie mieszkam. Proszę o pomoc.

Wnioskuję, że nie masz doświadczenia jak rozumiem? Może być ciężko, bo bez doświadczenia przy szukaniu pracy ani rusz. Ja proponowałabym Tobie podszlifowanie języka np. niemieckiego, może jakieś kursy? Ja ukończyłam kurs kosmetyczny z masażu bańką chińską http://www.bartmaj.pl/kursy/masaz/banka-chinska i otrzymałam pracę w salonie kosmetycznym, pomimo tylko posiadanego tytułu technika ( studiuję zupełnie inny kierunek). Także ja polecam kursy, szkolenia , nawet staże, żeby złapać doświadczenie. Pozdrawiam serdecznie.

niezweryfikowana
Posty: 30
Ostrzeżenia: 5/5

Dokładnie- staże i szkolenia bo bez doświadczenia ciężko Ci bedzie cokolwiek sensownego znaleźć. Chyba że założysz własną firmę- co też jest jakimś wyjściem. Niby dużo załatwiania na początku ale jak sie uda to satysfakcja gwarantowana. No i wtedy musisz pomyśleć o odpowiednim koncie w banku. Może tu http://bankowe-konta.info/konto/milenium/ Wydaje się być dość ciekawe to konto. No i na stronie masz porównanie różnych- można wybrać najbardziej odpowiednie dla siebie

Szkolenia, kursy, praktyki i staże :) Według mojej wiedzy, czym więcej tym lepiej, bo nigdy nie wiadomo co jeszcze może Ci się kiedyś przydać i na co zwróci uwagę potencjalny pracodawca. Jeśli chodzi o możliwość bezpłatnego dokształcania, to z całą odpowiedzialnością mogę polecić szkoły Cosinus ;) w zależności od miasta, można wybierać nawet z pośród kilkunastu kierunków.

Warto podnieść swoje kwalifikacje i poszerzyć cv. Fajnym sposobem jest darmowa szkoła cosinus, w której zdobywa się kwalifikacje.

niezweryfikowana
Posty: 274
Ostrzeżenia: 4/5