Obecnie rozmawiamy o:

transportery taśmowe

54 minut temu

sprawdzony stomatolog

58 minut temu

sklep detailingowy

godzinę temu

kosmetyki samochodowe

dzisiaj o 8:33

dresy na ulice

dzisiaj o 8:22

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Czy czas na dziecko?

12 lut 2013 - 21:02:19

Chciałabym poznać opinie innych stąd ten temat :)

Mam 23 lata, pracuję jako nauczyciel w szkole podstawowej. Umowa kończy mi się we wrześniu (bez gwarancji przedłużenia). Mieszkam z chłopakiem z którym jestem 5 lat, który pracuje jako inżynier. Dobrze zarabia. Mieszkamy "na swoim" chłopak spłaca kredyt od 3 lat.
Pojawił się temat "DZIECKO" już od 2 lat o tym rozmawiamy ponieważ on jest starszy (teraz ma 35 lat) coraz częściej się nad tym zastanawia.
Moi znajomi już dawno dzieciaci a ja nic. Pies kot i o.
Jestem raczej niezależna, ale marze o dziecku. O ślubie też ale on nie chce o tym słyszeć.
Zastanawiam się czy nie zajść w ciążę we wrześniu jeśli nie dostanę przedłużenia umowy. W ciąży obronię magistra i zajmę się dzieckiem, a potem wrócę do pracy.
Może lepiej czekać na pracę i pojsc normalnie na macierzynski i wychowawczy?
Da się przeżyć bez pieniedzy z zusu w czasie ciazy ?
A moze lepiej poczekac? Zrobic kariere i dopiero wcielić się w rolę mamy?
Pozatym mam nadzieje ze dziecko naprawiło by troszkę nasz związek który jest dość burzliwy.
Co myślicie?



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-02-12 21:03 przez Atheriouss.

Czy czas na dziecko?

12 lut 2013 - 21:35:33

Jeśli facet nie chce słyszeć o ślubie i nie jest gotowy oficjalnie się zadeklarować, tym bardziej nie pomyślałabym, by mieć z takim dziecko. No, ale to kwestia Waszych relacji.

Co do umowy: jeśli jesteś na umowie o pracę, a nie na zastępstwo, to gdybyś teraz zaszła w ciążę (we wrześniu przekroczyłabyś 3ci miesiąc - to przedłużyłaby Ci się z mocy prawa do samego porodu, otrzymałabyś też zasiłek macierzyński z zus).

Nie zdecydowałabym się na dziecko bez tych świadczeń (obecnie jestem w ciąży).