Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

niezweryfikowana
Posty: 391
Ostrzeżenia: 1/5

PIT-rozliczanie

23 sty 2012 - 17:01:49

Witajcie mamusie otóż w tym roku chciałabym się rozliczyć przez internet, moja pytanie do mam które już to robiły, jak to się robi? Weszłam na stronę http://www.e-deklaracje.gov.pl poczytałam , poczytałam i jestem jeszcze bardziej zielona niż na początku, proszę wytłumaczcie małymi krokami jak to zrobić najprościej, z jakiej strony skorzystać?

PIT-rozliczanie

23 sty 2012 - 17:15:01

ja w zeszłym okresie rozliczeniowym się w ten sposób rozliczałam wraz z mężem-i muszę przyznać że to super forma ,bo nadpłata podatku zjawia się migiem-u nas w 5 dni roboczych a nie jak to potrafili robić w 2 miesiące.
moim zdaniem najlepiej ściągnąć taki program który posiada wtyczkę by wysłać E-Deklarację.

potrzebne będa dane z uprzedniego roku z pitu-by tym potwierdzić rozliczenie.

jakim programem chcesz się rozliczyć? masz coś zainstalowanego?ściągniętego?



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-01-23 17:18 przez msiarnecka.

niezweryfikowana
Posty: 391
Ostrzeżenia: 1/5

PIT-rozliczanie

23 sty 2012 - 17:18:39

nie mam jeszcze, póki co właśnie rozważałam tą e-deklarację, ale czy nie jest to trudne w obsłudze? rozlicza się tak samo jak zwykły PIT na papierze?
i zauważyłam , że na stronie e-deklaracji nie ma PIT-u 36 do wypełnienia



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-01-23 17:28 przez Bubileczek.

PIT-rozliczanie

23 sty 2012 - 17:58:59

Ja też się rozliczałam w tamtym roku z mężem. I zadowolenie pełne. Korzystam z okazji PIT- rozliczanie jeżeli któraś z mam nie ma gdzie przekazać 1% podatku na forum założyłam wątek dla Dominiki.
Ma jednostronne całkowite rozszczepienie wargi, podniebienia i wyrostka zębodołowego.

dzięki magda:)
Wątek na po godzinach- akcje charytatywne.
dziękuję:)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-01-23 18:02 przez max1610.