Obecnie rozmawiamy o:

Zapalenie pęcherza

gorący temat

Syfilis?

dzisiaj o 18:41

Otwarcie własnej kawiarni

dzisiaj o 15:49

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Ja bym dodała tych ludzi do czarnej listy i miała ich gdzieś. Szkoda by mi było czasu i nerwów, żeby roztrząsać sprawę, chodzić na policję itd.

o boze co za ludzie na tej szafce są niektórzy..współczuję naprawddę natręta,od razu blokuj msiarnecka i się nie przejmuj,to ty chyba powinnas o nekanie isc zglosic .masakra

o matko !!! współczuje ci naprawdę-dla mnie babka porąbana-ty powinnas ją podac na policje raczej za znęcanie się nad tobą i obwinianie o dziwne rzeczy-ale swoją drogą porąbanych wariatek nie barkuje-jak sie taka czepi to koniec,powiem wam niektóre baby to powariowały na tej szafce-i nie wiadomo co sobie do głowy nabijają -bo niektóre przypadki-jak ten to sięgają zenitu-do psychiatryka niech się leczy idiotka
aż strach zawierac transakcje -mnie tez pare wyprowadziło z równowagi-ehhh
trzymaj się dziewczyno-i koniecznie opowiedz jak się skończy ta sytuacja-a daj nicka na priv -żeby uważac:)))
pozdawiam

OMG ;)

Uśmiałam się, jak widać prowadzenie interesów jest tylko dla ludzi o stalowych nerwach, tak nie wiele trzeba by zawału dostać ;)

A teraz na poważnie, bardzo Ci współczuję chorej sytuacji.
Ja bym jednak poszła na policję,wydrukowałabym wszystkie maile od tych przemiłych osób,łącznie z IP skoro posiadasz,na komendzie opowiedziałabym o co chodzi, tak by przynajmniej odnotowali to że byłaś,że coś zgłaszałaś by mieć na w razie "w" podkładkę dla siebie czystych intencji.
To jakaś banda psycholi,skoro robią coś takiego to cholera wie do czego zdolni będą,choć myślę że wielki g***zrobią a wszystko to robią by podnieść ci ciśnienie i myślą że mają extra zabawę.

Gorzej jak kobita stan przedzawałowy faktycznie miała ( nie, na pewno nie od neagtywa) bo czasem tak się zdarza ( moja kumpela lat 26,młoda mama,pewnej nocy ni z gruchy ni z pietruchy zawału dostała,szczęście w nieszczęściu że dziecko się rozpłakało,kumpel żonę budzi a ona nic) to taka banda wariatów może chcieć kozła ofiarnego znaleźć,na pewno im się nie uda no ale nerwów napsują.

Powodzenia.

To się nazywa stalking(uporczywe nękanie). Jest na to paragraf i spokojnie odpisz, że wzywasz do zaprzestania nekania Cie, bo jest to karalne! Będąc w ciąży tez miałam nieprzyjemne zajście ze sprzedawcą z allegro i okazało się, że niepotrzebnie się stresowałam! Ogólnie jestem typem, ktory się często przejmuje, dlatego rozumiem Twój stres! Mnie równiez taka sytuacja wytrąciłaby z równowagi!

Witam:) Dziewczyny co sądzicie o takiej sytuacji. Otóż szafowiczka kupiła ode mnie spódniczkę, widziała ze jestem na urlopie, więc na wysyłkę umówiłysmy się jakoś w połowie września. Spódniczka dotarła do niej 17 wrzesnia, specjalnie napastowałam siostrę, żeby zrobiła to zaraz po powrocie. Niestety nie mieszkam w Polsce i nie mam możliwości osobiście wysyłać paczek. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie to, że paczka została wysłana poleconym ekonomicznym, a nie prioryetem. Ok mój błąd, ale chciałam załatwić sprawe polubownie. Przeprosiłam, napisałam, że mi przykro i że moge zwrócić te 2 zł na konto, bo nawet takie pieniądze piechotą nie chodzą. Zostałam ofuknieta " oj po co mi teraz te (śmieszne) dwa złote". Nie chcę się usprawiedliwiać, bo to ja zawiniłam, ale czas oczekiwania nie przedłużył sie jakoś znacznie z tego powodu. Równie dobrze siostra mogła wysłac później tym priorytetem i czas oczekiwania byłby jeszcze dłuższy. Nie lubię takiego braku zrozumienia zarówno na szafie jak i w życiu, dlatego na neutrala odpowiedziałam zgodnie z własnym sumieniem neutralem, bo na komentarz nie składa się tylko szybka wpłata ale i atmosfera transakcji.

Też spotykacie się czasami z brakiem normalnej, ludzkiej wyrozumiałości na szafie?

niezweryfikowana
Posty: 45
Ostrzeżenia: 1/5

Widać że się tłumaczysz. Żałosne. Dla niektórych 2-3 dni robi ogromną różnice.Dlatego wcale się nie dziwię, że dziewczyna poczuła się źle. Miała prawo wystawić CI neutrala zapłaciła w końcu za priorytet, a ty wysłałaś ekonomiczną tłumacząc, że możesz jej zwrocić 2 zł. Może to u Ciebie była celowa zagrywka żeby na danym przedmiocie podciagnąć o te 2 zł. Ja się dziewczynie wcale nie dziwię też nie lubię czekać a czasami jak zamawiam jakieś kosmetyki albo sukienkę która jest mi potrzebna np. za 5 dni a dostaje ją po wyznaczonym dostarczeniu to wtedy zakup mija się z celem

zweryfikowana
Posty: 1.812
Ostrzeżenia: 1/5

ja też ostatnio tak mam, popędzanie dopytywanie a kiedy? a kiedy? "bo się logujesz" "zgłaszam już do administracji i idę na policję" (bo paczkę wysyłam nie w ten sam dzień, rozumiem jak by zwłoka była pięciodniowa lub więcej ale dwa trzy dni nikog nie zbawią, ja też czekam na wpłatę parę dni) i inne takie teksty czasami dochodzi do ostrych wymian zdań - czy tu nikt nie rozumie że jest jeszcze życie po za szafą? po za tym mam na pocztę w ogóle nie po drodze i pracuje w godzinach otwarcia tego urzędu , zero wyrozumiałośc :( i na dodatek nikt nie czyta opisu gdzie jest to napisane.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-10-30 21:56 przez Panterka111.

zweryfikowana
Posty: 182
Ostrzeżenia: 1/5

Ja wychodzę z założenia, że jeśli płacę za paczkę to chcę paczkę a jeśli za list to spodziewam się listu. Nienawidzę sytuacji kiedy płacę 10zł za paczke pocztowa a dostaje list za 4,5 wrrrr
MajkaaaxDxD w Twoim przypadku trochę chyba namieszała siostra :/ pewnie gdybyś na mnie trafiła i sensownie to wytłumaczyła to przyjełabym te 2 zł i nie robiła wielkiej afery.
Panterka111 ja myslę, że na szafie/szafce brakuje trochę takiego bezpieczeństwa jak na all. Ludzie kupują wierząc w uczciwosć drugiej strony, a jeśli wysyłka sie oóxnia to doszukują sie oszustwa....

a moje skromne zdanie jest takie -jest róznica między zarabianiem na wysyłkach a tym ze nie zawsze mozna wysłać paczke w tym terminie jaki się wcześniej uzgadnia...rózne sytuacje losowe nam sie przecież zdarzają...jesli ktoś płaci za priorytet to raczej zależy mu na czasie...co innego jeśli czasem zdarza się że coś jest źle naliczone lub później wysłane...jedno jest pewne -najważniejszy jest dialog i dobry kontakt...jeśli nie ma dialogu i porozumienia to nie moze byc mowy o dobrej transakcji...wszystko mozna wytłumaczyć ...jesteśmy ludźmi i rózne sytuacje nam sie przytrafiajają...ale jeśli jesteś w porzadku i zawsze starasz sie postępować tak aby osoba czy to kupujaca czy sprzedająca poczuła sie traktowana tak że same nigdy nie chciałybyśmy byc tak potraktowane to myslę że wszystko idzie wytłumaczyć...jeśli kupuję np. wózek ze Stanów Zjednoczonych i wysyłka tra 6 tygodni to nie mogę mieć pretensji ze aż tyle pod warunkiem że od poczatku wiem że tyle będzie to trwało i godzę sie na to...i odwrotnie....i juz się nie wtrącam....pozdrawiam piszące i znikam:))))))

ja tam jestem wyrozumiala bo sama duzo pracuje mam na glowie dom dziecko czasem przez kilka dni zbieram sie na poczte :( ale zawsze informuje o tym kupujacego, czy tez przepraszam za zwłokę a jak się mi wysyłka opozni to dodaje cos gratis zawsze. no chyba ze ktos wyraznie napisze ze chce priorytet ( bo tak mam tylko ekonomię jako opcje wysylki) to wiem ze zalezy mu na czasie i sie spręzam z wysylka. nie przesadzajmy kupujemy od zwyklych ludzi nie w sklepie internetowym. uwazam ze jesli kontakt ze sprzedajacym jest dobry (on informuje o opoznieniu, odpowiada na nasze wiadomosci z pytaniami) to nie ma co psioczyc, oczywiscie rozumiem przypadki gdzie mimo wplaty przesylki brak a na nasze wiadomosci nikt nie raczy odp ( ostatnio mialam kilka takich sytuacji!) - wtedy zaluje ze wraz z danymi nie otrzymuje sie na szafie/szafce nr telefonu sprzedającego, wtedy mozna by interweniowac jeszcze tak. wtedy ciezko o jakakolwiek wyrozumialosc! i wkurza mnie tlumaczenie w stylu "rzadko sie loguje bo nie mam czasu" albo "na moim koncie loguje sie jeszcze ktos tam" - jak sie cos tu wystawia to trzeba na bierzaco sprawdzac wiadomosci.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-10-31 02:09 przez anessa.

witam mam pytanie odnosnie sprzedanego kombinezonu , a sprawa wyglada tak miesiac temu sprzedałam nowy kombinezon z metkami osoba ktora kupiła go po ortzymanu kombinezonu napisała domnie ze kombinezon piekny córka wyglada jak coreczek , wystawiła komentarz ze jest bardzo zadowolona z zakupu towar całkowice zgodny z opisem itd ,no i po miesiacu od zakupi dostaje odniej wiadomosc ze ona mi go chce odesłac bo kombinezon ma rozciecie na 1cm , wiec odpisalam ze nie zgadzam sie bo po otrzymanu kombinezonu pisła domnie ze wszystko ok mierzyła dziecku wystawiła komentarz, wiec jak ja mam wiedzec ze kombinezon zakupiony miesiac temu był faktycznie uszkodzony skoro robiac zdjecie nie widziałam zadnej skazy , ja rozumie ze po otrzymanu przesylki dostała bym taka inforacje to bez problemu przyjeła bym go z powrotem , ale tu upłynoł juz miesiac , oczywiscie dziewczyna straszy mnie policja sadem ja akurat w tej sytuacji sie nie boje niczego , rozumie ja doskonale ale kupiła kombinezon miesiac temu i jak pisała wysztko było wporzadku, a teraz kaze mi oddac jej pieniadze slamnie sprawa bardzo dziwna.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-11-04 17:40 przez iwo25.

Córka może z kombinezonu wyrosła i mamusia wpadła na taki genialny pomysł... :P Ja też bym się nie przejmowała tym co ona pisze, skoro komentarz po otrzymaniu wystawiła pozytywny to nagle miesiąc "po" zauważyła wadę... ?

ja bym sie nie przejmowała i w ogóle nie odpisywała na jej durnowate maile. :)

taki komentarz wystawiła jak otrzymała kombinezon
,,Allegrowicz godny polecenia, rzetelny wobec klienta. Bardzo dobry kontakt.Produkt zgodny z opisem.Szczerze polecam!!!,,
a takiego emaila dostałam jak otrzymała kombinezon i wysłała mi e-maila Witam,
Wczoraj dostałyśmy przesyłkę. Kombinezon jest swietny, córcia wyglada w nim jak cukiereczek:)
Wiec dziwne dlamnie ze po miesiacu jest cos nie tak z nowym z metkami kombinezonem jaki zakupiła

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

Wykroje dla dzieci