Obecnie rozmawiamy o:

Sukienka na wesele

godzinę temu

płaszcz freaky nation

godzinę temu

pomocy okres ból brzucha!

dzisiaj o 10:54

Wybielanie zębów

dzisiaj o 9:20

lampa Bioptron

dzisiaj o 0:49

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Jak wysłać zapakować

28 kwi 2010 - 17:19:47

Ja wysyłałam konia na biegunach. Zapakowałam w cztery wielkie, grube worki foliowe i porządnie owinęłam taśmą pakową. Doszedł cały i nienaruszony. Myślę że wózek można tak samo ale nie mam pojęcia jak z opłatą. Ja za konia z zadeklarowaną wartością zapłaciłam 19zł.

Jak wysłać zapakować

28 kwi 2010 - 19:04:15

Co do wozkow, kolezanka na dniach wysylala kurierem za 18 zł:)

Jak wysłać zapakować

28 kwi 2010 - 19:30:41

Ja za wysyłkę wózka wielofunkcyjnego tydzień temu na poczcie płaciłam 48 zł paczkę priorytetową .A co do np. jakiejś bluzy w kopercie to niektóre panie robią problemy bo listonosz pózniej musi nosić takie duże listy:(

Jak wysłać zapakować

28 kwi 2010 - 20:04:10

Cytat
Paula06061987
Ja za wysyłkę wózka wielofunkcyjnego tydzień temu na poczcie płaciłam 48 zł paczkę priorytetową .A co do np. jakiejś bluzy w kopercie to niektóre panie robią problemy bo listonosz pózniej musi nosić takie duże listy:(
Nie powinny Pani robic problemu, ja nawet wysylam buty w kartoniku jako list :) bez problemu. A listonosz tego pozniej nie nosi, tylko awizo wrzuca:P

Jak wysłać zapakować

28 kwi 2010 - 21:48:28

http://www.tani-kurier.pl/cennikpl.php
tu jest tani kurier
paczki do 30 kg 19,99 wiec chyba taniej sie nie da:)

Jak wysłać zapakować

29 kwi 2010 - 07:55:32

Cytat
19aga87
Cytat
Paula06061987
Ja za wysyłkę wózka wielofunkcyjnego tydzień temu na poczcie płaciłam 48 zł paczkę priorytetową .A co do np. jakiejś bluzy w kopercie to niektóre panie robią problemy bo listonosz pózniej musi nosić takie duże listy:(
Nie powinny Pani robic problemu, ja nawet wysylam buty w kartoniku jako list :) bez problemu. A listonosz tego pozniej nie nosi, tylko awizo wrzuca:P

No niektóre Panie takie są że nie przyjmą a inne bez problemu.Nieraz ja tylko jestem stratna bo muszę dopłacić do paczki ze swoich.Wiem że listonosz wrzuca awizo bo ja sama dostaje awiza i muszę chodzić na pocztę,ale takiej mądrej przy okienku nie da się wyjaśnić

Jak wysłać zapakować

17 maj 2010 - 12:04:40

hej czy ktoś się tu orientuje ile by wyniosła wysyłka kurierem tego łóżka http://szafka.pl/c134756-lozko-firmy-vox.html z gliwic do bydgoszczy bede wdzieczna za odpowiedzi



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2010-05-17 16:54 przez moderator.

Jak wysłać zapakować

17 maj 2010 - 12:09:57

ok 150 zł zależy ile waży i jak bedzie spakowane

Jak wysłać zapakować

17 maj 2010 - 12:15:06

Wejdz na allegro i popatrz ile biorą tam za wysyłki i się zorientujesz albo zadzwoń do jakiegoś kuriera i tam się dowiesz;)

Jak wysłać zapakować

17 maj 2010 - 12:23:22

hm nie wiem ile waży będzie rozebrane na częśći a nawet nie wiem jak takie rzeczy sie pakuje wyslalam zapytanie do dhl

Jak wysłać zapakować

17 maj 2010 - 12:23:30

spr na allegro nic nie da bo tam sprzedający wysyłają masowo przesyłki i najczęściej mają podpisaną umowe z kurierem...

wejdz na gls albo ups tam jest opcja obliczenia kosztów
pakuje się do kartona



Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2010-05-17 12:24 przez Motylek09.

Jak wysłać zapakować

17 maj 2010 - 12:26:33

motylek a skad takie kartony wziasc moze folia owinac

Jak wysłać zapakować

17 maj 2010 - 12:30:07

Karton można wziąść ze sklepu,na poczcie też można kupić(bynajmniej u mnie) ewentualnie iść do salonu meblowego,na skup z makulaturą.

Jak wysłać zapakować

17 maj 2010 - 12:32:28

mini dzieki u mnie na poczcie sa kartony ale do malych paczek chyba ze trzeba zamowic musze zapytac zobacze jaka odp mi wysla z dhl

Jak wysłać zapakować

17 maj 2010 - 13:02:55

moze byc folia - polecam jana niezbędnego:D pieknie się przykleja do przedmiotu i do siebie;) skocz z tym pakunkiem (tylko on gigant jest:o) na pocztę i porpos o zwazenie bo chcesz sie zorientowac ile przesyłka pocztowa bedize kosztowac, a pozniej siadaj do netu i sprawdzaj przesyłke kurierską pod względem wagi:)

ot i cała filozofia

ps - jeszcze jedno - ja ostatnio zamawiałam przewóz kurierem i okazało sie ze ponadgabarytowych nie biorą (było ponad 2 metry długości)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2010-05-17 13:04 przez netka_an.

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

Czarna lista nieuczciwych szafkowiczek - zgłoszenia