Obecnie rozmawiamy o:

wyposazenie gastronomi

gorący temat

Zapalenie pęcherza

20 minut temu

transportery taśmowe

godzinę temu

sprawdzony stomatolog

godzinę temu

sklep detailingowy

dzisiaj o 9:17

kosmetyki samochodowe

dzisiaj o 8:33

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Włoski blond a na zdjęciach rude

27 gru 2010 - 22:03:22

Dziewczyny robie zdjęcia mojemu szkrabowi i denerwuje się bo wychodzi na nich jakby miał rude włoski. W rzeczywistości jest blondynkiem i chciałabym aby na fotkach też tak było. Już nie wiem czy to wina aparatu??? Nie jestem specem fotografem, pewnie to zależy od światła ale często mu tak wychodzą mimo, iż fotki są robione w różnych miejscach... też tak macie???:):):))

Włoski blond a na zdjęciach rude

27 gru 2010 - 22:29:27

jak mój synek był malutki i miał tylko miejscami troszeczkę włosków, też czasem wychodziły w odcieniach rudego, byc moze dlatego ze ma naprawdę jaśniutkie blond. Ale przeszło, teraz widać jaki rasowy blondas z niego, nie przejmuj sie. Zresztą rude włoski też sa fajne :)


a poza tym, weszłam do Ciebie do galerii i synek ma przecież piękne blond włoski!!!
nie wiem o jaki rudy Ci chodzi :)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2010-12-27 22:35 przez adarose.

Włoski blond a na zdjęciach rude

27 gru 2010 - 22:45:26

BIELINKU, mam ten sam problem, na niektórych zdjęciach mój synuś też ma rudawe włoski i brwi. Normalnie ma włoski ciemny blond. Bardzo denerwuje to mojego męża, bo nie znosi rudego..;)

Włoski blond a na zdjęciach rude

27 gru 2010 - 22:52:13

Moja córeczka jak była malutka to robiłam jej zdjęcie do paszportu .Cos okropnego jak zobaczyłam zdjęcie z blond włosków wyszły jej rude.Teraz jak ma dłuższe to widać ze jest jasna blondyneczka,

Włoski blond a na zdjęciach rude

27 gru 2010 - 23:22:52

Mam to samo :)
Drogie Panie kwestia oswietlenia:)

Włoski blond a na zdjęciach rude

25 kwi 2014 - 23:38:07