Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

zweryfikowana
Moderator
Posty: 4.355

dziewczyny jeśli macie wątpliwości typu ile, jak długo i czy wogóle to pogadajcie z lekarzem na ten temat

Jestem mamą dwóch synów i pielęgniarką w szpitalu dziecięcym.Nie ściąga się napleta do pierwszego roku.Nie wolno bo można uszkodzić.Potem można odciągać jeśli jest taka potrzeba.Jeśli nic się nie dzieje nie ściągać.I nie robić tego na sucho tylko posmarować żelem żeby był poślizg.

moj syn ma teraz 5 lat ale jak był mały tez raz mowili ze naciągac raz ze nie ale jak miał 2 latka to mu prawie zarosło i mial w szpitalu pod znieczuleniem naciagane okropny widok bo to jednak siła a krwi tyle było ze ... i lekarz kazał mu naciagac przy kazdej kompieli mały tak sie bał ze z powrotem zaczoł sikac do majtek , strach miała taki ze jak sie ddo niego zblizałam myslał ze mu cos bende robic ale tak było ok miesiaca i wszystko było ok teraz juz sam przy kazdej kompieli sobie naciaga skurke .... heheheheh i tak juz facetom zostaje do dorosłosci

biedny dzieciaczek:( nie chciałabym żeby mojemu małemu też tak się stało:(

ja podczas wizyty u pediatry spytałam gdyż też nie wiedziałam czy naciągać,pediatra obejrzała synków stwierdziła że wszystko jest dobrze i nie ruszać gdyż niema potrzeby,więc może najlepiej udać się do lekarza i się upewnić ,gdyż z tego co wiem to lekarze mają podzielone zdania



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2010-03-03 20:42 przez evitka27.

chyba coś koło 1,5 -2 lata u mojego syna pediatra przy każdej wizycie sprawdzał.Prawde mówiąc nikt mnie o tym nie informował,ze to trzeba robić.No i okazała sie stulejka i obrzezanie.Przeżywałam strasznie i nawet byłam przy usypianiu myślałam,że zemdleję.Teraz jest 9 miesiecy po zabiegu i mały nadal nie daje sobie ściagac a z 5 latkiem" bić się" jest trudno.Mam nadzieje,że to nie wróci.Takze radzę przyzwyczajac dziecko do ściągania napletko podczas kąpieli najlepiej na koniec.