Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Ząbkowanie

26 lut 2018 - 21:12:31

Witam mam5 miesięczne dziecko które zabkuje. Starsze dziecko przeszło to całkowicie bezboleśnie a teraz to jakiś koszmar. Jak to było u was? Czy katar jest też od ząbkowania? Nie mam wcale doświadczenia w tej kwestii.

Ząbkowanie

27 lut 2018 - 08:56:57

moja córka jak ząbkowała to miała katar, dodatkowo może ale nie musi wystapic stan podgorączkowy, biegunki wysypka itp.

Ząbkowanie

27 lut 2018 - 09:48:17

Przy ząbkowaniu występuje szereg róznych przypadłości:

Cytat
agata74
to miała katar, dodatkowo może ale nie musi wystapic stan podgorączkowy, biegunki wysypka itp.
po prostu trzeba to przetrwać
Ale są dostępne żele i inne specyfiki pomagajace dzieciom i mamom

Ząbkowanie

27 lut 2018 - 10:13:24

@Karolcia6782 katar, podwyższona temperatura, niepokój, brak apetytu a nawet wymioty mogą wystąpić. Każde dziecko przechodzi to inaczej. U nas był taki płacz że potrafiły się kolejne ząbki kończyć zapaleniem krtani.
Nam najbardziej pomagał żel dentinox+ schłodzone w lodówce gryzaki

Ząbkowanie

10 mar 2019 - 13:06:56

Podbijam temat, który jest właśnie u nas na tapecie
Trójka dzieci a każde przechodziło to inaczej. Najstarszy bez żadnych praktycznie objawów - ząbki same wyskakiwały. Średni to był istny koszmar - za każdym razem chore gardło i antybiotyk. Teraz nasz maluszek przechodzi nie najgorzej - ślini się jak mały mops a jak zaczyna marudzić to smaruję jej dziąsełka Dologel i od razu pomaga

niezweryfikowana
Posty: 40
Ostrzeżenia: 2/5

Ząbkowanie

14 mar 2019 - 16:33:11

Potwierdzam, że Dologel robi świetną robotę. U nas z tą różnicą, że małej smarowałam schłodzony gryzaczek i to sprawdzało się genialnie. Mam też tendencję do aft, więc u nas ten produkt jak znalazł:)

niezweryfikowana
Posty: 41
Ostrzeżenia: 4/5

Ząbkowanie

03 sie 2021 - 19:04:52

Schłodzony Viburgel robi najlepszą robotę. Żadne tak gryzaki czy bransoletki z bursztynu.