Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki

Bio Oil opinie

1.06 o 21:06

Garnki Hoffner opinie

24.01 o 9:48

calominal opinie

30.01 o 21:06

Aktywne użytkowniczki

Dziewczyny jak w temacie poszukuję germanistki lub po prostu osoby znającej niemiecki, która mogła by przetłumaczyć krótkiego maila na język niemiecki.
Mam 7 tygodniowego syna, który urodził się z asymetryczną główka. Wszyscy polscy specjaliści to bagatelizują jednak my nie odpuszczamy i działamy na własną rękę. Znalazłam wiele blogów gdzie rodzice mieli takie same problemy i znaleźli pomoc w klinice w Berlinie. Trzeba wysłać tam maila w języku niem lub ang z krótkim opisem sytuacji aby zakwalifikowali dziecko do leczenia dlatego bardzo proszę o pomoc.

Ja jestem nauczycielka j,niemieckiego. Ale nie rozumiem takich próśb na szafce, wszeszie pełno jest osob znajacych niemiecki i tłumaczy. Ale najlepiej żeby ktos zrobil to za darmo.

Cytat
Karolcia6782
Ja jestem nauczycielka j,niemieckiego. Ale nie rozumiem takich próśb na szafce, wszeszie pełno jest osob znajacych niemiecki i tłumaczy. Ale najlepiej żeby ktos zrobil to za darmo.

A ja nie rozumiem takich osób jak Ty,dziewczyna prosi o pomoc i chodzi o zdrowie dziecka a nie jakieś listy do szkoły jak większość nastolatek prosi o tłumaczenie. Ja jedyne co mogłabym pomóc w języku francuskim

A nie prościej iść do tłumacza niz przesiadywac w internecie i czekac na odpowiedz??? jakoś chyba słabo jej zalezy

Może nie ma pieniędzy? trzeba sobie pomagać ja nie widzę nic złego,że szuka tu pomocy..

Może nie ma pieniędzy? trzeba sobie pomagać ja nie widzę nic złego,że szuka tu pomocy..jeśli ktoś nie chce pomóc to niech nie osądza autorki

Cytat
Karolcia6782
Ja jestem nauczycielka j,niemieckiego. Ale nie rozumiem takich próśb na szafce, wszeszie pełno jest osob znajacych niemiecki i tłumaczy. Ale najlepiej żeby ktos zrobil to za darmo.